Gå til innhold

164 turbo prosjektet mitt

Ranger emnet


FINNI

Anbefalte innlegg

:yodude:

gratulerer:)kor det går me filmen?:p vil høre lyden og sjå motoren i sving:D

He he,Lyden er konge,maler som en tungpusta katt he he.

Plages med strømtilførselen ifra batteriene bak fram til starteren,ledningene blir sinnsykt varm.

men handlet meg 50 kvad kabel idag og skal legge om hovedstrømmen og gjøre ferdig strøm til lysene så er det ut og kjøre.

Skal prøve og få hjelp til og editere en liten filmsnutt i løpet av nær fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:yodude:

He he,Lyden er konge,maler som en tungpusta katt he he.

Plages med strømtilførselen ifra batteriene bak fram til starteren,ledningene blir sinnsykt varm.

men handlet meg 50 kvad kabel idag og skal legge om hovedstrømmen og gjøre ferdig strøm til lysene så er det ut og kjøre.

Skal prøve og få hjelp til og editere en liten filmsnutt i løpet av nær fremtid.

 

hehe..høres bra ut gler mej veldig til å høre "villkatten" din hehe:D

 

ja har sjølv tenkt litt på ditta problemet og he komt fram til at ej skal bruke "sveisekabel", den er no bra kvadrat, og er beregnet på å lede masse strøm over større lengde en kor lang ei 164 er og er mangetrådsledere(bli litt rart beskreve ditte, men du veit sikkert ka kabel ej sikta til)

 

ja blir no kjekt og kunne få ta den i bruk:D

 

ok..venter i spenning på den:D

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia:) holder på å planlegge en bestilling fra summit no og lurte på et par ting:

 

1.vilken mål er det på radiatoren som du kjøpte hos summit?

2.vilken modifiseringer måtte til for at den skulle passe?

 

3.tar det lang tid og få delene fra summit?

4.vilken betalings måte brukte du?

5.blei det mykje i frakt og toll?

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kommer det video snart eller?:)

 

Har ikke fått editert nå video enda,han som skall hjelpe meg er på turne med motorpchyco et par uker, så det tar sikkert litt tid det å.

Men skal vel prøve så godt jeg kan og komme meg til lånke på lørdag med 164,n,på nordmøre gatebilklubb treffet. skrur som noen galninger nå.:yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia:) holder på å planlegge en bestilling fra summit no og lurte på et par ting:

 

1.vilken mål er det på radiatoren som du kjøpte hos summit?

2.vilken modifiseringer måtte til for at den skulle passe?

 

3.tar det lang tid og få delene fra summit?

4.vilken betalings måte brukte du?

5.blei det mykje i frakt og toll?

 

Tror målene er 16*20 tommer men er ikke helt sikker, mener på at kjølermålene de oppgir er på kjølepakkene uten tanker tror jeg.

 

måtte skjære av brakketene i bunn av rammvangene,pga at radisen bygde for høyt.

 

Summit er ganske kjappe,mellom 4-14 dager med vanlig frakt.

 

Det er helt trygt og betale med visa på summit,seriøs sjappe.

 

Har brukt og gange dollaren med rundt 8-10 for og få ca pris i norske,vet det blir litt mye men greit og være på den sikre

 

Hoppsann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har prøvd på et par mappe runder nå, men fikk bekreftet våre mistanker i går om at dysene var gått tett,Flusht systemet bra men tydligvis ikke nok.

Monterer seks 850ccm dyser og skipper tileggsdysene istedet.

Skal prøve og få mappet iløpet av tidlig sommeren.

Skal prøve og oppdatere litt når jeg tar litt fri i sommer.

Stor takk til geir haugen og bjørnstad bil som har ytet en utrolig bra service.

:volvsmile :volvsmile :volvsmile :volvsmile :volvsmile :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår