Gå til innhold

164 turbo prosjektet mitt

Ranger emnet


FINNI

Anbefalte innlegg

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her har det skjedt en del ser ej:) listen rundt "trekant-vinduet" bak er det orginalt på 74mod.? eller er det ifra nyere 240?

 

på oljekjøleren ser ej at du har brukt en slange for å seriekoble det to oljekjølerene, blir ikkje det litt mye stryping på den knekken på slangen?

 

ja er heilt enig me dej når det gjelder "reodor felgen" løsninger, mye kjekkere å kunne bygge å konstruere sjølv, istaden for å kjøpe å montere ferdige "bolt on" kit.. det blir så lite personligt

 

:cool: Vet det med olje kjøleren, ble bare slengt sammen sent på kveld for og tillpasses. må nok finne en annen løsning, rør el noe.

Er litt usikker om jeg skal kjøre de parralelt eller i serie.

R felgen er tingen.Etter klystermetoden..

Finni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stadig mere imponert jeg:)

 

Synes bilen blir rein og gjennomført (liker ikke speila da men alle har jo forskjellig smak). Motorrommet blir veldig bra, og det bør jo bli bra futt også!

 

Satser på det he he:Devil:

 

Setene du har, er det V70? Isåfall bruker du baksetet fra denne også?

 

Jepp er V70.Har bare org setene bak så lenge, Er på utkikk etter bakseter også.Litt nedprioritert akkurat for tiden.

 

 

Lurer også litt på dette med senkesett på 164, min skal på EU-konroll i løpet av våren så de kappa fjørene får jeg vel somle meg til å bytte igjen. Det er vel bare lesjøfors som leverer til disse? Er de godkjent? Hvordan blir høyden?

 

Er vel bare lesjøfors som leverer meed tuv ja tror jeg, De senker 30-40 mm ,kommer ikke helt på det,men den subber ikke bakken med org senkesett for og si det sånn.

 

 

Lykke til med oppstarten din da!!!

Thanks

Finni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver og bli ferdig til vår treffene , men er ikke sikkert jeg rekker det første...:biker

finni

 

Okei!

Det blir bra iallefall når du kommer på treff. må vell stå å sikle litt etter bilen din da vell:) skal sikkert på alle Volvotreffa å du.

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei!

Det blir bra iallefall når du kommer på treff. må vell stå å sikle litt etter bilen din da vell:) skal sikkert på alle Volvotreffa å du.

 

Du må ikke sikle nei, Det ser så rart ut ha ha ha ah jobbet litt lenge idag ja....:oohh :oohh :oohh :oohh

Kommer sikkert til og få meg meg det meste av treff i sommer såfremt jeg har tid, Driver med litt konstruksjonsarbeid av div deler for tiden ,så det blir ikke noe skruing før i neste uke tror jeg.

Finni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte legge ut Noen bilder av biler som har vært til stor innspirasjon for volvon,

En meget pen 74 fra sverige

b3abbb47.jpg

 

Pluss denne gamle 3.0 csl som er så inni hampen grym, Den skal vist selges,så vist jeg hadde hatt ekstra penger så hadde jeg kjøpt den på flekken.Helt klart noen av norges cooleste gatebiler.Kjenner til eieren ,han har lagt ned vannvittig med tid i denne.Meget velbygd for og si det pent.

ff9d3855.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imponerande tråd.. 164 er absolutt min favoritt volvo... må berre ha meg ein slik ein gang... har altid synst den nyare 164 fronten var stygg, men på den på bildet var det jo faktisk utruleg stilig!

 

Takker.

Er helt enig med fronten,Når du får lakkert fangerene i samme farge som bilen så blir de akkurat passe annonym.

Det ligger flere ut for salg ,så løp og kjøp HE HE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte legge ut Noen bilder av biler som har vært til stor innspirasjon for volvon,

En meget pen 74 fra sverige

b3abbb47.jpg

 

Pluss denne gamle 3.0 csl som er så inni hampen grym, Den skal vist selges,så vist jeg hadde hatt ekstra penger så hadde jeg kjøpt den på flekken.Helt klart noen av norges cooleste gatebiler.Kjenner til eieren ,han har lagt ned vannvittig med tid i denne.Meget velbygd for og si det pent.

ff9d3855.jpg

 

Den bmwn, er det Olsen sin?? Jeg kjenner eieren av innkjørsla den står i på bilde!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår