BUS_164 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Takker.Er helt enig med fronten,Når du får lakkert fangerene i samme farge som bilen så blir de akkurat passe annonym. Det ligger flere ut for salg ,så løp og kjøp HE HE. jepp det gjer det, men er langt mylla 164ène som er rustfri og strøkne, mest restureringsprosjekter som er til salgs, med masse rust med på kjøpet:( Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Den bmwn, er det Olsen sin?? Jeg kjenner eieren av innkjørsla den står i på bilde! Jepp er olsen sin ja, den er så inni hampen feit rett og slett. Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 jepp det gjer det, men er langt mylla 164ène som er rustfri og strøkne, mest restureringsprosjekter som er til salgs, med masse rust med på kjøpet:( Blir god til og fikse rust når man jobber med gamle doningene ja, men det går heldigvis an og få tak rimelige bytte deler ifra div produsenter veng, klokkerholm,osv, så slipper man og fabrikere hver minste del selv. Kommer du til bunns i rusta da? Fin9 Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Blir god til og fikse rust når man jobber med gamle doningene ja,men det går heldigvis an og få tak rimelige bytte deler ifra div produsenter veng, klokkerholm,osv, så slipper man og fabrikere hver minste del selv. Kommer du til bunns i rusta da? Fin9 nja..har hadt en liten pause å bygge oppigjenn motivasjonen, men har fått en frist med garasjeeigar (far) å få 164 på hjul i løpe av påska, så lyte vel bite sammen tenna og prøve å få gjort noke i påska.. Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 nja..har hadt en liten pause å bygge oppigjenn motivasjonen, men har fått en frist med garasjeeigar (far) å få 164 på hjul i løpe av påska, så lyte vel bite sammen tenna og prøve å få gjort noke i påska.. Da er det bare og bite sammen tennene og handle inn øl låse garagedøra sveise og slipe til man ser mannen med ljåen. Tenk på det som er igjen etter rust, det er da moroa begynner. FiN9:thumb Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Pluss denne gamle 3.0 csl som er så inni hampen grym, Den skal vist selges,så vist jeg hadde hatt ekstra penger så hadde jeg kjøpt den på flekken.Helt klart noen av norges cooleste gatebiler.Kjenner til eieren ,han har lagt ned vannvittig med tid i denne.Meget velbygd for og si det pent. å herre gud det er dr råeste jeg har sett Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 å herre gud det er dr råeste jeg har sett He he og den går bedre enn den ser ut. Porno rett og slett. Første gang jeg så den ble jeg bare stående utenfor biltreffetå måpe. (den sto jo selfølgelig utenfor!!og var coolere enn alle bilene inn på treffet) Hvis du har 250 laken er den din tror jeg. Finni Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Volvoklubben trøndelag skal ha treff på lånke 5 mai og på Nardo 19 mai. Syns neste du må komme med donningen din på en av de:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 skal du på treffene da Zemeckis `? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Søkki serie!Herre va jo nå internasjonalt rått da! Drit porr bila di ja. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Volvoklubben trøndelag skal ha treff på lånke 5 mai og på Nardo 19 mai. Syns neste du må komme med donningen din på en av de:p Prøver mann he he he Går litt rundt meg selv om dagen og prøver og finne ut av i hvilken ende jeg skal begynne. Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Søkki serie!Herre va jo nå internasjonalt rått da!Drit porr bila di ja. Takker takker ,tror den blir bra når jeg får somlet meg ferdig.:thanks Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hallois ifra garagen. Har jobba litt med doningen denne uka etter en heller laidback periode. Blir mye ledninger om dagen,høytalerkabler instrumenterings kabling phono kabler osv. Begynte med motorstyringa idag , jeg som håndtlanger og torbjørn som sjefslodder Fikk frest ut aluen jeg hadde liggende,10mm topp og bunn og 4mm rør, dreide med deretter små plugger som ble sveist inn og gjenget opp til 3/8 NTP for an koblingene. Nesten ferdig med fuelstationen, Bare og legge opp tur retur overflov osv. Monterte olje kjølerne diskret under frontfangeren. Fiksa en retur til oljen til turboen i alu med AN10 kobling, littspent på om det er stort nok. Lakkerte baklysrammene matt alufarge med matt klarlakk. Dørsider verson2, trenger elektriske vindusheiser hvis noen har. Skjerf til grenrør og downpipe,n Sove nå, uppdates senere i uka.tilig i garagen i morra. Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 blir bra dette:D er like spennende kvar gong du kommer med nye bilder:) er no ikkje mykje igjen no.. ka er innerdiameteren på oljeretur koblingen som du laget? og ka er innerdiameteren på oljeretur holet på turboèn? er vel viktig at der er bra opning, så det får renne fritt og er litt å gå på, bruker vel å legge sej litt koks der.. Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 blir bra dette:D er like spennende kvar gong du kommer med nye bilder:) er no ikkje mykje igjen no.. ka er innerdiameteren på oljeretur koblingen som du laget? og ka er innerdiameteren på oljeretur holet på turboèn? er vel viktig at der er bra opning, så det får renne fritt og er litt å gå på, bruker vel å legge sej litt koks der.. Nære no ja, Kobblingen er AN 10 Det er ca 10mm inv, Tror jeg bruker en i stål som jeg har liggende med nesten dobbelt så stort utløp. Tja har hørt at oljen nesten er litt skummete på vei ut av turboen,og da tar den vel en del plass HE HE. Snart klar med oppkobling av electromotiven nå, Gjør det meget møysommelig denne gangen , første gang ble det pelma sammen og det så ikke ut=kabelhelvetet. Det er ganske mange småting som står igjen,som sikkert tar litt lengere tid en antatt men det må mann ta som det kommer. Tjobings -beem me upp scotty FiN9 Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.