Gå til innhold

Lite lur kjøring i Oppegård idag.

Ranger emnet


TAm

Anbefalte innlegg

Til deg i Opel Omega som presterte å kjøre forbi i 40 sonen rett foran en sving mellom Greverud og Oppegård i kveld. Er ikke spesielt lurt å dra på i 40 sonen på venstre side rett før svingen hvor sikten er null om det kommer noen i mot... Er ikke rart forsikringspremiene er høye. Eksospottene dine var fine men jeg kunne godt sett på dem en annen gang uten at du trengte å ta slike sjanser for å vise dem fram:eek: :eek:

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Vi øvekjørte
  • Sjekk speedometeret ditt. Vi lå ganske nøyaktig i 40 -gps sjekket. Da viser ditt for lite
  • Aldri lurt å kjøre forbi rett foran en sving uansett

  • Ta deg heller en tur på Rudskogen i morgen og kjør der. Mye bedre og tryggere måte å teste bilen på

 

Hvor mye hk er det i den motoren du har?

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Passasjeren dvs meg er faren til han som øvelseskjørte. :) DVS er 30 år eldre enn den 18åringen du tror jeg er.... .

Var ikke noe hjulspinn en gang. Han dro den bare til 3500 rpm, er først etter det gamle BMWer begynner å røre på seg... Og speedometeret i E30en er ikke riktig, derfor testet med gps.

 

Men seriøst, prøv deg på rudskogen. Lærerikt og morsomt..

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to gutter på ca. 18 år øvelsekjørte er også ulovligt. og gps hehe den gamle e30 viser nok ikke korekt på speedm. Og når man øvelsekjører er det vel ikke flatt jern og hjulspinn ut av valentinos??hehe ;)

To attenåringer? Hvor har du det fra?

 

Og det endrer IKKE det faktum at du gjennomførte en risky forbikjøring som kunne endt rimelig ille. Noe det gjerne kunne gjort, spesielt siden du ikke kunne se noe.

 

Trippeleid neppe.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du i sitvasjonen?? var ikke riski i det hele tatt. liten strekke var det også,ikke rett foran en sving.

 

Og ikke nok med det hadde jeg dårlig tid.

 

Men men hvis man ikke tåler en forbikjøring ,så beklager jeg.

 

og det var ikke mye 3500rpm du hadde når du kjørte fra valentinos i gå sonen! det er vertfall ulovligt..

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bedre å innrømme en feil man har gjort enn å prøve å legge skylden på motparten. Han reagerte på forbikjøringen og da er den vel ikke helt bra.. Du følte jo deg truffet så da betyr det jo at du husker situasjon som litt risky. er vel flere omegaer som kunne ha kjørt der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forbikjøringen men jeg synes ikke det var noe spesielt. er nok flere der ute og har litt murstein på pedalen.

 

Og jeg har jo beklaget hvis jeg gjorde deg litt redd.

 

Ble ikke redd men ble bekymret for om det kanskje kom en mopedist feks bak svingen...Det hadde ikke vært bra...

 

Men fortsatt mener jeg at du burde prøve deg på Rudskogen . Er noe mer utfordrende og krevende enn å kjøre på Skiveien og mye mye morsommere. Har ikke noe mot fortkjøring jeg, er bare tid og sted som ikke alltid passer men har i strøket her sett mye værre kjøring (ikke av deg men av en ordentelig dust i en annen E30), faktisk så ille at jeg trodde det ikke var mulig (sladdende forbi oss også foran en sving i høy fart med 0 oversikt om møtende trafikk) Er slike som han som gir alle med BMW rykte som grisekjørere

 

 

Gjør du noe med understellet på Omegan når du trimmer opp motoren?

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Husk at i en forbikjøring i 40-50 så har man allikevel en del tid å tenke på, selv på veldig få meter før en eventuell sving.

Forøvrig er det bedre å få ut aggresjonen her på forumet enn å ringe purken, og her har tydeligvis begge parter diskutert.

Er veldig fort gjort å kjøre forbi en bil med en "L" i bakruta, for å si det sånn.

Da blir man ekstra fort fristet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår