Ladden Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 hei alle sammen har et lass med deler til salgs kw gewinde brukt 2 mnd. aldrig justert. bud. skinn int. bud. 9x16" med små riper. bud pluss masse andre saker, mye int. hel 90'dør på fører siden......++++++++ ring på 92 01 29 54 Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 KW - Inoxline eller vanlig stål? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 MÅ HA SKINNINTERIØR Sell it to me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 NY pris på kw gewinde? Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by Ladden hei alle sammen har et lass med deler til salgs kw gewinde brukt 2 mnd. aldrig justert. bud. skinn int. bud. 9x16" med små riper. bud pluss masse andre saker, mye int. hel 90'dør på fører siden......++++++++ ring på 92 01 29 54 Har du en forgasser til meg eller?? 2e2 gasser?? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 kan prøve å få i deler her og jeg da :) fjærbein fremme x 2 spindel lykter, grill ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by SpeedWell KW - Inoxline eller vanlig stål? De er inoxline.... KV leverer ikke annet lenger.... og før noen skal krangle på det.... jeg vet det fordi jeg hentet settet for han.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by pahf kan prøve å få i deler her og jeg da :) fjærbein fremme x 2 spindel lykter, grill ? hehe.. vakke tilbudet mitt til deg godt nok? ;P kan diskutere prisen vi sikkert.. hovedsaken for meg er å bli kvitt mesteparten av delebilen. som det virker som pelikan har gått med på å selge Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 jeg trenger detta: 1: bolt som går gjennom startmotor og motorfeste, øvre (12kant stjernebolt) - 1 stk 2: motor/gir kasse/overføring - feste, bakre - 1 stk 3: motor/gir kasse/overføring - feste, samme som nr 2 4: speedometer wire til en GOLF 2 1.8 GL 1986 MODELLOS. send meg en PM de som har noe slikt liggende og slenge. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 ny pris på kw 14.000 skinninteriør gi bud Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 hvor mye skal du ha for 9x16. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v hehe.. vakke tilbudet mitt til deg godt nok? ;P kan diskutere prisen vi sikkert.. hovedsaken for meg er å bli kvitt mesteparten av delebilen. som det virker som pelikan har gått med på å selge joda bare finn en pris som er under ny-pris på delene du så. hva med 500 pr fjærbein og 500 for spindel hvis den virker ? må være i godstand,hvis ikke blir han eu-kontroll freaken litt sint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Byr 4000,- for skinninteriøret Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Har du tåkelykt fester liggende? Need them ... Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by pahf joda bare finn en pris som er under ny-pris på delene du så. hva med 500 pr fjærbein og 500 for spindel hvis den virker ? må være i godstand,hvis ikke blir han eu-kontroll freaken litt sint. du har Pm sjøh Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg