Allengero Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 hVist mine orginal felger til en 90' 323f, er 13" og ET35, hva må ET'en være hvist jeg skal montere på 16" eller 17" ? Er ikke helt sikker på hva det er...noe med innpress? Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 ET er inn-/utpress. Dvs. avstand inn eller ut til midten av felgen fra festeflaten. ET skal vanligvis være det samme som original. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Innpress kan endres med 7,5. Endres inpress mer må du ha TÜV godkjenning og vise bil på biltilsyn å få anmerking i vognkort. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Allengero hVist mine orginal felger til en 90' 323f, er 13" og ET35, hva må ET'en være hvist jeg skal montere på 16" eller 17" ? Er ikke helt sikker på hva det er...noe med innpress? ET står for EinpreßTiefe. Innpress er kort forklart avstanden fra felgens anleggsflate mot navet til senterlinjen på felgen. Bra side med info : http://home.netpower.no/pberg/felginformasjon.html Bruker på min Mazdarati 16tommere med ET38 om sommeren. Har nå 205/45 dekk. - Hadde 215/40 før .. -Hadde i noen mnd i vinter noen 15tommere med ET20 (BMW), noe som resulterte i at felgene tok i ytterskjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Kom til å tenke på en ting. Som jeg sa var vinterfelgene ET20, noe som resulterte både i subbing i humper og at dekkene stakk litt utenfor bilen. Var innom et verksted og det første dem sa når jeg kom inn var at "De felgene har du ikke lov å ha på bilen!". "Noen ganger blitt stoppet??". - Noe jeg hadde blitt. Teknisk kontroll. Sjekket lys og div + dekkene. Sa aldri noe om dekkene :D "Daså .. Tut&Kjør" :D Hadde vel kanskje flax da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Synest litt på dette bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg