Gå til innhold

Den gule 740`en

Ranger emnet


tunty

Anbefalte innlegg

Dette er da volvoen min.

 

den er: lakkert, senka, addon, 3" exsos fra turbo, rfl dumpventil, chippa og 4 225/40 17 dekk++

 

har planer om og trimme litt, har vell ein 220 hk. en ny topp og turbo ville vel ha gjort susen, noen som har ett tips om hva jeg skal kjøpe?

 

 

DSCN0710.jpg

 

DSCN0704.jpg

 

DSCN0705.jpg

 

DSCN0711.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Groom bil ja, så deg på statoil på E18 like etter Holmestrand, for litt over en uke siden. Var det da du henta bilen da eller?

Fant fort ut at jeg ikke hadde så mye å stille opp med, mot den motoren din:P

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være festbrems men tror du blir riiimelig skuffa om du bremser bilen din, 220hk tror jeg er lenge unna enn du tror! men ellers må jeg si jeg har litt sansen for bilen sin, selv om at om den hadde vært min er det et par ting jeg ville endra på, men det er jo smak og behag..

 

*når skal vi kjøre på mekjarvik? hører ryktene som er ute å går..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groom bil ja, så deg på statoil på E18 like etter Holmestrand, for litt over en uke siden. Var det da du henta bilen da eller?

Fant fort ut at jeg ikke hadde så mye å stille opp med, mot den motoren din:P

Var nok gatebil treff da.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår