s4nd3r Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 stusslig bilen såg ut no da.. :/ hmm... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hehe er ikke stusselig ;) Blir bedre ;) har pusset ned motorrommet idag så må bare få tak i noe fyller og lakk ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 heldig du som kan være ute og sole deg... eg blir kliss våt eg. :/ pøsregna so jævlig her, lure på og gå ut og fange 3 vindu og sote dei. :P så eg får gjort litt i dag og.. :P hehe. no står bilen min uten intriør og venta på nye vindu. så eg får montert i hope intriøret att.... :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Blir bra dette Ole! Har jeg klart meg gjennom motgang, gjør du det også. :) Snart skal du jo til Bergen for å hente grommotor igjen... Da skal du få sitte på litt, hvis bilen går. Hehe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 heldig du som kan være ute og sole deg... eg blir kliss våt eg. :/ pøsregna so jævlig her, lure på og gå ut og fange 3 vindu og sote dei. :P så eg får gjort litt i dag og.. :P hehe. no står bilen min uten intriør og venta på nye vindu. så eg får montert i hope intriøret att.... :P Hehe er deilig vær og er muligheter for og gjøre ting ;) Bare gjøre noe det så har du noe og gjøre iallefall:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Blir bra dette Ole! Har jeg klart meg gjennom motgang, gjør du det også. :) Snart skal du jo til Bergen for å hente grommotor igjen... Da skal du få sitte på litt, hvis bilen går. Hehe! Ja denne gangen følte jeg ikke for og selge engang :P så den skal ikke selges. har ikke klart og legge den ut for og se interesse engang :p ja blir Bergen tur i sommer :) håper på Juli :) Ja vil sitte på en tur som du har lovet meg :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Nå er motor nettopp nylakkert av selger. Specs på motor: chevy 350 TRW høykomp smidde stempler edelbrock 600 gasser. hedman headers edelbrock performer innsug comp cams: kvass kam med masse løft 882 topper hei tenning dobbelt register. planer for motor: Edelbrock Rpm innsug og world products sportsmann 2 topper. bilder av motor: begynner og se bra ut nå :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 steikje fine gardine! hvilken farge blir det i motorrommet ditt ole? motorn ser bra ut den nå :D chevy8 Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 steikje fine gardine! hvilken farge blir det i motorrommet ditt ole? motorn ser bra ut den nå :D chevy8 Hehe motorrommet får fargen blank svart ;) motoren ser knall ut ;) tro hvem som har malt den ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 er vel malt med drygolin den der, står i mot all slags vær ;) :D Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hehe for da håpe det :) hehe at den står i alt slags vær altså :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Nå er motor nettopp nylakkert av selger. Specs på motor: chevy 350 TRW høykomp smidde stempler edelbrock 600 gasser. hedman headers edelbrock performer innsug comp cams: kvass kam med masse løft 882 topper hei tenning dobbelt register. planer for motor: Edelbrock Rpm innsug og world products sportsmann 2 topper. bilder av motor: begynner og se bra ut nå :) hei, så bra ut den der.. kanskje jeg skal stikke ut å kjøpe den? ;) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 hei, så bra ut den der.. kanskje jeg skal stikke ut å kjøpe den? ;) Hehe er ikke så lett når jeg har betalt den alt :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Jeg har hørt om folk som har solgt ting flere ganger jeg... :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 ole...!hvorfor legger du ut bilder av motorn min a.den der ga jeg 9k for.henter den om ikke lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg