Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet


volvo240v8

Anbefalte innlegg

Stemmer dette Kråka :D

 

hei var motoren i stykker da? har sjekket litt på min egen har värt på sarpsborg motorverksted. skal borre min 0.30 pluss strokerkit 383 dome stempel ca 10.5 i komp 238/244 grader kam 750cmf gasser 64cc kammer på toppene ventil 2.02 og 1.60 blir over 400hk blir bra det i en volvo 244. den blir klar til neste år er veterran mye billigere og regen og veiavgift.

 

skal ordne bilder av den sånn etter värt. skal ta ut motoren snart.. hilsen burn all night long

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei var motoren i stykker da? har sjekket litt på min egen har värt på sarpsborg motorverksted. skal borre min 0.30 pluss strokerkit 383 dome stempel ca 10.5 i komp 238/244 grader kam 750cmf gasser 64cc kammer på toppene ventil 2.02 og 1.60 blir over 400hk blir bra det i en volvo 244. den blir klar til neste år er veterran mye billigere og regen og veiavgift.

 

skal ordne bilder av den sånn etter värt. skal ta ut motoren snart.. hilsen burn all night long

 

 

Den er i stykker ja.

 

Istede for at du legger inn all informasjon om din bil og motor i min tråd foreslår jeg at du lager deg en egen tråd :)

 

Moro og spennende og høre hva du har osv men er min tråd dette så lag deg en tråd og forklar alt like nøye :)

 

ser veldig bra ut det oppsettet.

 

men med dome tror jeg du for mer enn 10.5 i komp :)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår