Gå til innhold

volvo240v8: 242 v8 Selges i deler!

Ranger emnet


volvo240v8

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk edel gasser 750 bunnpanne og pakkning hjem til döra for bare gasser alene her i norge så det meste lönner seg og kjöpe i fra usa.

 

blir det ordnig med bilen i august da hehe hvor mye hk er det i den?? er det 350?

 

er lixsom ikke bare og bestille short block heller er en del peng på engang. har hus vettu:)

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig lønner det seg handle far usa. kan ikke tenke på og handle ting fra norge nesten når det gjelder v8 deler.

 

blir vel iallefall og få motoren hjem da :) om det skjer noe mer vet jeg ikke før jeg har penger. det er en chevy 350 ja.

 

hvor mye hk er ikke sikkert ennå.

 

hehe viktig og ikke si man skal kjøpe og så at det ikke skjer noe. bedre ikke si noe og kjøpe og legge ut etterpå.

 

folk venter seg mye vis man skal sitte og si at man bestiller noe man ikke har råd til. blir for dumt.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oppdatering :)

 

Nå er motoren starta og Kam er innkjørt av motorbygger Kristian i bergen ;)

 

har fått ett par filmer jeg vil dele med dere :)

 

har også skaffet lakk fra samme person :)

 

vil takke Kristian utrolig mye for dette :)

 

Her kommer filmene:

 

th_Video004j.jpg

th_Video005.jpg

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår