Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet


Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

  1. 1. Fortsatt Gubbebil?

    • JA
      71
    • NEI
      68


Anbefalte innlegg

  • Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså, så du grisekjører i sverige Sæther?

Er morsomt det, har gjort det litt selv og. Og mange svensker er med på leken :thumb

 

Så omegan på Esso i ski igår kveld og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså, så du grisekjører i sverige Sæther?

Er morsomt det, har gjort det litt selv og. Og mange svensker er med på leken :thumb

 

Så omegan på Esso i ski igår kveld og...

 

fine bilder av omegan i sweeden da:partyon: men synd med steinspruten:cook

 

 

Mange svensker som blir med på lek ja :pray

esso i ski hmmm rart der er jeg jo aldrig med fartøyet hehe:violin:

 

Ja synes et par av bildene ble pene, steinspruten går bra, lakkerer om , tror jeg gjorde for dårligt forarbeid på steinmetz fangern, pga panseret er det ikke en flekk på. og det er bra :pray

 

Jeg og holtman har kjøpt inn alt, nå skal jeg bare få kjøpt meg lakk så skal vi leke lakkere :) har litt erfaring så tror det kommer til og bli pent.:helpme:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ble helt forelsket i omega i dag jeg ass... satt på med svigerbror i omega b stv med sånn 2liter 16v og jeg ble helt sjokka over hvor sidlengs man komme med dem, og herreguuud å man kunne leke med omega... sjeldent jeg synes en bil er morsommere enn ascona, men denne var det

 

så kos deg:D du har en feit tralle:D:D synd det med steinsprut, kjipt med sånt, men da kommer vel bakfanger'n snart også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble helt forelsket i omega i dag jeg ass... satt på med svigerbror i omega b stv med sånn 2liter 16v og jeg ble helt sjokka over hvor sidlengs man komme med dem, og herreguuud å man kunne leke med omega... sjeldent jeg synes en bil er morsommere enn ascona, men denne var det

 

så kos deg:D du har en feit tralle:D:D synd det med steinsprut, kjipt med sånt, men da kommer vel bakfanger'n snart også eller?

 

 

Du kommer veldigt sidelengs med en omega b takket være den utrolige diffrensialen som bmw kunne lære noe av.

Og alle de andre.

 

Steinsprut?hvilken?BORTE

 

Og som sakt bakfangern kommer på om noen måneder. men noe mer sier jeg ikke, har lagt Store planer og kommer sterkere tilbake om litt tid. Må bare få alt i orden. Uf papir arbe..:fucku:

 

Men takk takk koser meg med omegan "den lille tid jeg har :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår