Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet


Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

  1. 1. Fortsatt Gubbebil?

    • JA
      71
    • NEI
      68


Anbefalte innlegg

  • Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for alle komentarer ;) tar i mot negative og posetive :) :( hehe

 

x25xe med manuel en sjelden sak det viste jeg ikke :) Ble Blomdal svare på mailen jeg sendte han anngående x30xe motor hvis du ser blomdal tha Boss ;)

Og ja skal lage et slags varmeskjold, ( men tror ikke det trengs) har kjørt litt nå og ikke noe merke eller noe. men men. men for og være 100% sikker skal jeg deg :)

 

PS. du skulle hørt lyden i bilen nå helt rå lyd med filter og det eksos annlegget :)!!!!

 

 

DSC00026.jpg?t=1164557695

 

likte den fronten veldig godt

hobbyfotograf

tar gjerne bilder av din bil

send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt da har jeg kommet hjem fra ordentlig langtur med omegan, motor og driverk holdt bra i de 200milene jeg kjørte men, derimot lakken er et eget kapitel,,, uff uff, bilder kommer straks over skadene. Tror jeg fikk en kampestein i fronten ikke faen veit jeg, men nå må jeg lakke om hele fronten igjen, (ble ikke så sur for det egentligt ,pga må lakke bakfanger når jeg har fått på steinmetz leppa uansett, å da tar jeg de to i et smekk,)

 

Men har hvert ute og slipt og grunnet og lakkert litt nå, slik at jeg ikke skal synes så synd på den eller noe :(

 

Står og tørker nå, så relativt bra ut før jeg gikk :) Bilder kommer straks. Og tok en liten foto shot av bilen , domkirka i Skara (Sverige) 5 sek så skal jeg kaste ut bilder av dette og skadene.

 

Feit musik du hadde lagt til da på video'n haha ja spola frisk det der:)dukenukem Slik herper man en bil. hehe herverk vil jeg kalle det. Men ung og dum hehe:ass:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke og gi noe info (bare litt) fikk vel en steinkaster foran meg fra sverige se hva som skjedde, bilen har blitt skutt ned dukenukem

 

og noen bilder fra domkirka fra 200årfk eller noe..

 

 

Men Men har vært og kjøpt proff sprøyte og trykk regulator og vann avskilder ,,skal prøve og lakke selv nå :)

505b70d8be849e03a66d6bd65d10bfad.jpg

 

slipe og grunnet lakken, og slipte opp lakken igjen med 1200 våt for og få ned overgangene,,og polerte opp,,ser ikke at det har vært noe skade der,,men uansett, skal lakkere opp hele fronten igjen, Gjorde for dårlig forarbeid der, så lakken sitter dårligt pluss at lakkeren la på veldig lite klarlakk tror jeg.. panseret har ikke en steinsprut engang.

 

36ce4fd3d1f56ec662fdfdd1206b1095.jpg

 

 

Og........................

 

a68ca41f6ee15eb58c625a1fa6c000b5.jpg

 

a9043a0b41915aec28d7f38c0db637fd.jpg

 

8a5267c8066ce6875ee4628abf16c97c.jpg

 

3b70b6fdd67643677ccc5291177a3b35.jpg

 

916c4ffddad61d5564ef203e670efdc2.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

 

Hvilke butikk/webshop handler du omega B varene dine fra ? :)

 

bilen din har blitt pen :)

 

synd med skadene....men i helvete te kjøring da....2000km....lang tid brukte du på ein slik tur?

 

http://www.carparts.no og litt av kontakter jeg har fått her inne.

 

skadene er easyfix :) brukte vel,,hmm stoppet noe og kjørte fort/sakte på veien hjem traff vi den stormen som traff innover i sverige ,,men når vi kom oppover til norge så gikk det fortere, men ble blinka i en boks i sverige, (tror jeg hadde flax) kom til en 50 sone,,så ikke jeg før etter ;) så jeg lå og presset audi helvete fordi jeg trodde det var 90 der,,så han gasset litt opp til rundt 70 tror jeg, til slutt ble jeg lei,, så jeg girte ned til 2 og var på sida av han ,,PANG lyste som faen haha,, jeg bare kjørte som faen etter det,, broren min skrudde av skiltet på bilen sin og kjørte som en gal ,, og følgte etter oppi rompa, men rart nok ble vi ikke blinket av noen andre bokser,, kjørte mest på natta så ikke så mange biler på veien :)

 

brukte vel kansje hmm x timer har ikke peiling..beklager..noen steder gikk den unna , andre steder ikke, hadde jo vannplaning hele veien hjem ,,et reint helvete,,,men gikk bra, 17 tum vinterdekk og vannplaningen er gøy dukenukem

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår