Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet


Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

  1. 1. Fortsatt Gubbebil?

    • JA
      71
    • NEI
      68


Anbefalte innlegg

  • Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TROR DU JEG SKAL HA EN OMEGA TIL OG SE UT SOM EN PLASTIC RAKKET!.

 

Var det et spørsmål?

 

Jeg synes faktisk thorsov spoilere og neon lys og alt det jallet der er veldig veldigt stygt, liker clean og pent. Liker du ikke stilen, ikke komenter det, Du trenger ikke komtentere denne bilen, , hold deg til japsebilen din og sett på noen lexus lamper og en stor spoiler gjerne alu og ikke glem neon lys under da. og gjerne noen chrom wheels :) haha

SÆTHER.

 

Det er nettopp clean stil jeg snakker om, jeg håper du forsto det. For all del, ingen Torshov-vinger eller neonlys. Verken på min japsebil eller ditt nazistål ;)

Oh, by the way, jeg tror du finnere enklere Lexus-lamper til Opel/Vauxhall enn Daihatsu. PWND

Jeg vil forresten ikke kalle stygge, originale lister for verken cleant eller lexus/torshov/neonlys/kromfelger. Jeg vil kalle det for litt smakløst, og spesielt litt stilbrytende. Ment som konstruktiv kritikk, ta det slik du vil..

 

TULLING

 

Takker :)

 

 

Forresten, 6.000 er en rimelig pris. Får hope forarbeidet holder :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NØØØØØØRRRDDDD!!!

 

Skaff deg et liv a, den bilen er mye fetere enn du noengang kommer til og få sikkert, har ikke sett bilen ferdig skrudd sammen ennå engang.

 

Nylakkert bil og svarte pene lister, hva er stygt med det?? Passer jævli bra på noen biler, andre biler ikke.

 

Liker du ikke bilen så ikke si en dritt heller.

Gå heller ut og kjør Daihatsu´n din med gangster stil nedover gata:D

 

Edit: Det han betaler for lakkeringa er jo dyrere enn hva bilen din er verdt jo hahaha

 

 

Jeg skjønner du kanskje ikke har fulgt med hele veien, eller?

Det var snakk om at han skulle ha Omega Evo 500 Replika B, ikke sant? Og han skal ha Steinmetz-kit.. Tingen er bare at jeg ikke skjønner hva sorte, originale lister har å gjøre sammen med Steinmetz-kit og skikkelig råtass av en bil. Iallfall kunne det vel blitt lakkerte lister.

Som jeg sa i forrige post, konstruktiv kritikk.. Og ja, jeg er nørd. På norsk skriver vi iallfall ikke "Daihatsu´n". Hvis du skal prøve å være yoyo-Amerikansk kan du vel iallfall klare å sette en apostrof, ikke en aksent, eller hva? På norsk regner jeg med de fleste ville skrevet "Daihatsuen" eller "Opelen".

 

Hva skjer med forumet? Jeg skal prøve å gi litt konstruktiv kritikk og får plutselig hele "Akershus' Plastic på Nazistål" etter meg.. Tjohei.

 

Forresten.

 

Liker du ikke bilen så ikke si en dritt heller

 

Må nok si det samme til deg, som blander min bil oppi dette. Og jeg vil gjerne forandre på noe i tillegg.. "Har du ikke noe nytt å si så ikke si en dritt heller"!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir pent med strøkne svarte lister...og siden han lakkerer med orginal lakk så trenger han ikke inni dørene og alt sånt i og med at det blir så likt som bare det...

 

Om han hadde lakkert alt tror den hadde blitt litt "tamm"...

 

Eneste kunne vært å tatt vekk emblemene :)

 

Ellers Sæther, Detta blir PORR!!!!

 

Har fulgt med i tråden hele tiden fra begynnelsen av men har bare vært en "passiv tilskuer" heh...;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner du kanskje ikke har fulgt med hele veien, eller?

Det var snakk om at han skulle ha Omega Evo 500 Replika B, ikke sant? Og han skal ha Steinmetz-kit.. Tingen er bare at jeg ikke skjønner hva sorte, originale lister har å gjøre sammen med Steinmetz-kit og skikkelig råtass av en bil. Iallfall kunne det vel blitt lakkerte lister.

Som jeg sa i forrige post, konstruktiv kritikk.. Og ja, jeg er nørd. På norsk skriver vi iallfall ikke "Daihatsu´n". Hvis du skal prøve å være yoyo-Amerikansk kan du vel iallfall klare å sette en apostrof, ikke en aksent, eller hva? På norsk regner jeg med de fleste ville skrevet "Daihatsuen" eller "Opelen".

 

Hva skjer med forumet? Jeg skal prøve å gi litt konstruktiv kritikk og får plutselig hele "Akershus' Plastic på Nazistål" etter meg.. Tjohei.

 

Forresten.

 

 

 

Må nok si det samme til deg, som blander min bil oppi dette. Og jeg vil gjerne forandre på noe i tillegg.. "Har du ikke noe nytt å si så ikke si en dritt heller"!

 

 

Eirik

 

Jeg har fulgt med fra begynnelsen ja, og syns bilen blir konge feit.

Blir bare så jævli irritert når fyren har stått og pussa og gnidd på den bilen i en garasje natt og dag for og bli ferdig. Så kommer noen og slenger dritt før bilen engang er ferdig og montert..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay dere. Vi er ferdig med det der nå!

Alle har forskjellige meninger, men samtidig er det litt dårlig gjort å slenge dritt før hele greia er montert. Tror det blir pent uansett!

 

Nå venter vi bare på mer bilder :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste ord i den saken:

@ Eiriksmil - beklager å måtte si det, men du fremstår som lite seriøs og temmelig barnslig når du tar slik på vei. Ordbruken din og påstandene dine virker lite gjennomtenkt! Å kalle Opel 'nazistål' er rett og slett lavmål. BWM, Audi, VW og Porsche er kanskje 'nazistål' det også? Nazister har ingenting med Bilforumet.net å gjøre, og så lenge du har den holdningen så har heller ikke du det. Det er ihvertfall min mening. Å henge seg opp i om noen bruker ´ eller ' er helt unødvendig, og når du slenger dritt om folk som føler seg støtt av ordleggingen din så understreker det bare mitt synspunkt.

 

Forresten - jeg syns det er tøft at du ragger en såpass uvanlig bil som Daihatsu, og har holdt et lite øye med prosjektet ditt, men etter å ha sett flere useriøse uttalelser fra din side så må jeg innrømme at jeg har mistet interessen.

 

Nok om den saken.

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker til alle posetive komentarer det varmer hjertet. Hmm. Jeg monterte lyktene med 2 skruer på hver lykt. så det skulle være enkelt for lakkerern men hihi han gadd ikke og demontere det med og maskere begge lyktene gadd han. Han maskerte som han hadde gjort det før hvertfall.Han hadde bilen i en uke, så var vel ikke haste jobb nei. Nydligt ble det.

 

Update kommer i morgen, alt er montert, og for og si det enklet, Jeg synes det ble nydeligt! bedre en forventet, absolutt verdt 6000kr og En uke med sliping. Skal også legge om bryter til TC (traction control) hvis jeg får tid. ;)

 

Skal også bytte olje og litt av vært i morgen, er jeg kjip nok kan jeg legge ut bilder av dette også;) Har kjøpt 7 liter med den dyreste olja på shell haha 250kr Litern den, Mobil1 forumla ett eller annet. Så det skal vel holde for den 6 cylindriga motorn.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt enig som enkelte har antydet,hvorfor ikke gjort litt mere ut av dette? Når du først hel lakkerer. Du som liker bilen clean... Merker etc,sikkert mye anna små dill som kan rasjonaliseres bort også

p.s. Skal en hellakkering bli 100% bør alt av lamper etc taes ut,er alltid en liten sjans for at klarlakken kan begynne og flasse når du får en sånn kant med maskering.

 

men hva er egentlig planen her? Clean bil? Steinmetz stylet? Evo500 replika?

 

Om du har ligget aldri så mye uti en liten garasje,så får du tåle kritikk av ymse slag :)

 

Anders m

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår