Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet


Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

  1. 1. Fortsatt Gubbebil?

    • JA
      71
    • NEI
      68


Anbefalte innlegg

Stor update.

 

 

Bilder taler for seg selv ;) Har ikke henta bilen, skal stå i lakkboksen til i morgen. Er best slikt ,så får lakken herdet bra:)!

 

show_image_stream.php?bid=54183167&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183171&dx=580&dy=435

 

Steinmetz skjørta ;)

show_image_stream.php?bid=54183181&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183195&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183203&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183205&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183208&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183217&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183219&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183223&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=54183227&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=54183233&dx=580&dy=435

 

Skulle sett de i sola Lilla pærlemor!drit pent!!!

 

show_image_stream.php?bid=54183237&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183238&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183242&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183245&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183247&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183250&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=54183251&dx=580&dy=435

 

SER BEDRE UT I VIRKLIGHETEN !!!JEG HOLDTE PÅ OG BESVIME NÅR LAKKEREN ÅPNET DØRA TIL LAKKBOKSEN!:)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oi! Dette blir pr0no!! Gleder meg til å se bilen ferdig lakket og satt sammen! :D

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke tettet igjen listhullene og fylt dem? Eller fjernet dørhåndtakene? I det minste Opel-emblemene?

Er jo greit å gjøre noe annerledes når man først hellakkerer.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Dette blir pr0no!! Gleder meg til å se bilen ferdig lakket og satt sammen! :D

 

;) Me 2, Var helt overveldet hvor bra dette ble!

 

 

Eriksmil: . God maskering funker helt flotters , Lakkerern har lakkert i 35 år tror han veit hva han driver med. Du er vel ca. 14år, og han null peiling eller erfaring med lakk ,lakkering.så tror ikke du skal komentere arbeidet hans. dessuten montering av diversse ting kan man få riper osv av.

 

Jeg har sett og til den prisen jeg betaler er dette helt rått! Og jeg gjorde forarbeidet , så kan vel egentligt bare skylde på meg selv hvis noe ikke ble så bra.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eriksmil: . God maskering funker helt flotters , Lakkerern har lakkert i 35 år tror han veit hva han driver med. Du er vel ca. 14år, og han null peiling eller erfaring med lakk ,lakkering.så tror ikke du skal komentere arbeidet hans. dessuten montering av diversse ting kan man få riper osv av.

 

D U S T

 

Jeg snakket om hvorfor du ikke bare fjernet de stygge Opel-emblemene som ødelegger "de fine linjene" Omega B har...

Hva skjer med en arrogant tone når jeg spør om noe? Ass..

Personlig syns jeg aldri bilen din har sett noe veldig gjennomført ut, og med Steinmetz-kit og lister blir det vel ikke bedre? Er det orginal farge du lakkerer med? Lakkerer du innvendig og, i kanaler?

Hva skjer med endring av bruker/-navn, forresten? Omegamannen med 2000 poster, så Omega500Evo eller noe, og nå plutselig "Sæther Racing"? Yo, vi henger med de tøffe gutta, wannabe WCC, wohoo.

Forresten, hadde du ikke planer om en av de mest strøkne Omega B'ene i Norge? Da hadde det vel vært fordel med noe mer enn bare en hellakkering? F.eks, fjerning av lysene på bagasjeluka, igjennsveiset grill, fjerning av skiltplass, noe mer enn bare nedsliping og lakkering? Forresten, er det original, sort plast jeg ser på frontfangeren, sammen med Steinmetz-leppen?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digga den fargen så dritbra ut i virkligheten,, Han har jo kjøpt nye lister. er ikke noe vits å skru av dørhåndtakene? bare maskere nøkkel hullet..

har gjort noe annerledes da lakkert side speilet, ble kult.. show_image_stream.php?bid=54183233&dx=580&dy=435

wow den svever i løse lufta:hvaskjera

 

edit, neida skal ikke ødelegge tråden din... Trur dette er noe av de mere gjenomførte omegane. Bare krysse fingra på at du har fått stoppet den gamle rusta da,, men hvis ikke så hadde vel lakkeren sett det så det går nok bra. tøff farge hvor mange lapper måtte du betale for lakkering?

Men en ting som jeg ikke fatter hvet ikke om det er så enkelt heller men du burde ha innfelt de pottene dine litt inn i fangern. alltså lagd en liten grop i fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D U S T

 

Jeg snakket om hvorfor du ikke bare fjernet de stygge Opel-emblemene som ødelegger "de fine linjene" Omega B har...

Hva skjer med en arrogant tone når jeg spør om noe? Ass..

Personlig syns jeg aldri bilen din har sett noe veldig gjennomført ut, og med Steinmetz-kit og lister blir det vel ikke bedre? Er det orginal farge du lakkerer med? Lakkerer du innvendig og, i kanaler?

Hva skjer med endring av bruker/-navn, forresten? Omegamannen med 2000 poster, så Omega500Evo eller noe, og nå plutselig "Sæther Racing"? Yo, vi henger med de tøffe gutta, wannabe WCC, wohoo.

Forresten, hadde du ikke planer om en av de mest strøkne Omega B'ene i Norge? Da hadde det vel vært fordel med noe mer enn bare en hellakkering? F.eks, fjerning av lysene på bagasjeluka, igjennsveiset grill, fjerning av skiltplass, noe mer enn bare nedsliping og lakkering? Forresten, er det original, sort plast jeg ser på frontfangeren, sammen med Steinmetz-leppen?

 

 

Eirik

 

Da tror jeg faktisk at jeg mistorsto det du skrev, Men får og si det sån når man har ligget og slipet bil i 2uker, trenger jeg ikke og høre piss, da blir jeg irritert. Og en ting til, Bytting av navn er fordi jeg vil ha et navn jeg kan identifisere meg personlig med, Skal slutte og bytte navn når jeg har funnet et jeg liker. Men har det egentli noe med denne tråden bilen og gjøre!?

 

Ja slikt du beskriver bilen synes jeg er bra.Bra du forstår at jeg liker bilen , med en liten dash steinmetz og resten kan got være orginalt.synes den er pen slik jeg, TROR DU JEG SKAL HA EN OMEGA TIL OG SE UT SOM EN PLASTIC RAKKET!. Jeg synes faktisk thorsov spoilere og neon lys og alt det jallet der er veldig veldigt stygt, liker clean og pent. Liker du ikke stilen, ikke komenter det, Du trenger ikke komtentere denne bilen, , hold deg til japsebilen din og sett på noen lexus lamper og en stor spoiler gjerne alu og ikke glem neon lys under da. og gjerne noen chrom wheels :) haha

 

TULLING

 

Og ja hvis vi skal holde en vennlig tone her?

 

Ja orginal lakk. synes den er veldig pen, derfor skal jeg ha den.

Lakkeren min lakkerer i lakkboks ja.

 

SÆTHER.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser gull ut! Gleder meg til å se bilen på opeltreffa til sommeren!:D

 

Takk :) ikke noe og glede seg til det. Som andre beskriver her er det jo en stygg bil og masse og ikke gjennomført. Fordi jeg mangler den store spoiler fra thorsov og neon lys. Søren haha. .men men bra du liker hva jeg gjør. :) håper jeg ser deg på de forsjellige opel treffa, kansje vi kjører sammen på rudskogen i år også ;)!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow den svever i løse lufta:hvaskjera

 

edit, neida skal ikke ødelegge tråden din... Trur dette er noe av de mere gjenomførte omegane. Bare krysse fingra på at du har fått stoppet den gamle rusta da,, men hvis ikke så hadde vel lakkeren sett det så det går nok bra. tøff farge hvor mange lapper måtte du betale for lakkering?

Men en ting som jeg ikke fatter hvet ikke om det er så enkelt heller men du burde ha innfelt de pottene dine litt inn i fangern. alltså lagd en liten grop i fanger.

 

 

Tusen takk. Ja krysser fingra for at epoxy'n stopper rusta! Jeg betalte 6.000kr og da slipe jeg hele bilen selv noe jeg brukte 1 uke på sliping dag og natt. Skal få på et bakfanger skjørt ettervært så det kommer ,det du beskriver der. har bare ikke at penger til det enda:( er ikke så rik. selv om alle penga går til bilen så er det forsikring og bytting av slite deler . masse rart du veit sikkert hvordan det er. :)

 

2.5 2.0 koster nesten det samme. Motoren tåler mye juling. men har litt prob, med topp,dek pak. og oljekjølern.

 

Jeg kommer til stor sansynlighet til og bytte motoren jeg har nå med en C20LET og med eds Phase 3 eller 4 ;) 414 hk. på 4. men det kommer om kansje et år eller noe.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår