Gå til innhold

Min 200 20v TQ

Ranger emnet


Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

  • Svar 625
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mikkel! Dette er en god mulighet for meg til å finne ut hvor mye jobb det er å bytte pakning til oljepumpa mi! Husker ikke helt om det bare er å vippe ned bunnpanna, eller om jeg må plukke den helt av for å få ut olje pumpa!

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikkel! Dette er en god mulighet for meg til å finne ut hvor mye jobb det er å bytte pakning til oljepumpa mi! Husker ikke helt om det bare er å vippe ned bunnpanna, eller om jeg må plukke den helt av for å få ut olje pumpa!

 

Jada.. KJEMPE god mulighet :D Jeg må bare finne et sted jeg kan stå å skru

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei litt i det triste hjørnet av detta mikkel. ikke bra, men den blir vel grommere enn den var?

 

spanderer en liten tur i passasjer setet da vel?

 

Trist å trist.. Spørr Dessection hva jeg sa når jeg ringte han :p Jeg grein ikke liksom..

 

Tja.. Motoren blir grommere i den forstand at den tåler mer. Noe spesielt mer effekt enn chippen jeg hadde blir det nok ikke.. RS2 turbo'n ble solgt idag også.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nammen, solgt turbo'n å sånn.. blir vanskelig å godkjenne med stort mere gamp eller?

 

syns det var litt trist jeg, jeg blei så lei meg og forbanna når jeg blåste 531 toppen min, kunne skada non ordentlig så sur jeg var da ass. men godt at ikke toppen og alt det andre gikk i filler da

 

Godkjenner den ikke med noe trim på uansett:p

 

Men jeg trenger penger til å få den igang igjen.. Og trenger mere blokk osv enn en turbo jeg ikke veit tilstand på ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å trist.. Spørr Dessection hva jeg sa når jeg ringte han :p Jeg grein ikke liksom..

 

Tja.. Motoren blir grommere i den forstand at den tåler mer. Noe spesielt mer effekt enn chippen jeg hadde blir det nok ikke.. RS2 turbo'n ble solgt idag også.

 

Jøde, ej va no klar får dinna turboen

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å trist.. Spørr Dessection hva jeg sa når jeg ringte han :p Jeg grein ikke liksom..

 

Tja.. Motoren blir grommere i den forstand at den tåler mer. Noe spesielt mer effekt enn chippen jeg hadde blir det nok ikke.. RS2 turbo'n ble solgt idag også.

 

Haha! Mikkel ringte, jeg svarte; God aften.

 

Første han sier (med helt vanlig litt smålystig stemme:P); Det er Hull i blokka mi!

 

hæhæ! :D Jeg trodde jo han kødda, siden han hørtes så glad ut :P

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Mikkel ringte, jeg svarte; God aften.

 

Første han sier (med helt vanlig litt smålystig stemme:P); Det er Hull i blokka mi!

 

hæhæ! :D Jeg trodde jo han kødda, siden han hørtes så glad ut :P

 

There you go :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår