Gå til innhold

Min 200 20v TQ

Ranger emnet


Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

  • Svar 625
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjer ikke stort her lenger a?..hehe syns nesten jeg må skryte litt for deg og si at bilen gikk jævlig bra nå.. syns den flytta seg sånn som den var før, men det kan jo ikke sammenlignes med sånn som den er nå..

 

rs2 turbo, leste jeg feil lengre opp? var det det på den når jeg satt på her om da'n?

 

Wolla fetter :)

 

Joda, den går bra nå!

 

RS2 turbo'n ligger her på rommet mitt den :p Blir nok større IC og litt sånt i første om gang..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Wolla fetter :)

 

Joda, den går bra nå!

 

RS2 turbo'n ligger her på rommet mitt den :p Blir nok større IC og litt sånt i første om gang..

 

bra at noen får de 3b motorene til å gå skikkelig da! Jeg har en 83 mod 80Q med 3b motor og den likte ikke chip noe særlig.. går bedre på 0.7bar enn på 1.2bar turbotrykk..

 

du kunne ikke tenke deg å prøve hjernen min i bilen din for å se om den går dritt i din også? litt vrient å feilsøke med bare en bil og 1 hjerne :)

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at noen får de 3b motorene til å gå skikkelig da! Jeg har en 83 mod 80Q med 3b motor og den likte ikke chip noe særlig.. går bedre på 0.7bar enn på 1.2bar turbotrykk..

 

du kunne ikke tenke deg å prøve hjernen min i bilen din for å se om den går dritt i din også? litt vrient å feilsøke med bare en bil og 1 hjerne :)

 

 

hørest heilt merkeli ut, chipet min sin frå org til 1bar. er so stor forskjell at det er sjukt! les ut feilkoder på motoren din du å sjå om du har nåke anna som er feil, prøvd å kjørt org chip igjen?

er sikker på at den går like dårli då jaa,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at noen får de 3b motorene til å gå skikkelig da! Jeg har en 83 mod 80Q med 3b motor og den likte ikke chip noe særlig.. går bedre på 0.7bar enn på 1.2bar turbotrykk..

 

du kunne ikke tenke deg å prøve hjernen min i bilen din for å se om den går dritt i din også? litt vrient å feilsøke med bare en bil og 1 hjerne :)

 

Det skal vi få til :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Looong time no see ?

 

Polyforinger til bakstilling bestilt hvertfall. Et nytt fjørbein er bestilt. Ny bakfanger m/chrome lister og hengerfeste bestilt...

 

:ass:

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Face Motorsport Mikkel?

 

Er ingen som lager til type44 eller C4.. Men gruppekjøp på NordicAudi i sverige. De har fått Powerflex til å produsere... betaler 1300kr for fullt kit til bakstilling..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg syns du skal få kjøpt deg nytt filter, kjøpe deg CRC elektronikk rens, å sprute ned LMM, N75, og Tumgangsreg, og ta en skikkelig motorvask jeg! MØKKETE motorrom! Fy!

 

Motoren ser ut som et helvette uansett. Så det gjør ikkeno! N75'n skal jeg fjerne.. Tomgangsregulatoren min funker gull! Filteret sku hatt en rens bare...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår