2Fat 2Fly Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 min bremser på framhjula nå ;S Tips? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Sjekk at de ikke har hoppa av "holderen" til servoen? Evnt skru den opp og se om du har fått noe gurba i tannhjulene (front diffen)? Ser de har satt opp prisen på Toys'R'Us igjen! Nå koster den 750! Godt jeg fikk tak i to før de satte opp prisen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 holder til servo?:P bilde? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Tar noen bilder nå jeg kommer hjem :) Skal ut og drifte litt også, mulig jeg får tatt en liten video ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ja :) Eneste jeg fant var en V-formet sak med fjær imellom? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Tror du må skru opp hele, og se om det ligger noe i mellom akslingene ellerno? Du kan pelle fra hele systemet om du har lyst (akslingene). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har lagt ut en kort video av drifting med Tycobilen. Det var litt vanskelig å filme samtidig som jeg skulle drifte gitt :P Filma med digitalkamera :( Kort Drifte Video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 gidder ikke ta bilder av din da? Slik at jeg har noe å gå ut i fra? :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har lagt ut en kort video av drifting med Tycobilen.Det var litt vanskelig å filme samtidig som jeg skulle drifte gitt :P Filma med digitalkamera :( Kort Drifte Video Kult... Må nok investeres her også.... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Da skal jeg igang med det andre chassiet og understell. Skal lodde på tannhjulet på motor istedet for lime, samt bytte i en enda råere motor. Den jeg har nå er 22Turn, skal ned på 16Turn tror jeg. Spørsmålet er bare om speedcontrollen tåler det.. Da får jeg ihvertfall 2 feite biler ;) Det er også mulig jeg går for en komplett konvertering, med ny motor, sender, styring osv. Det kommer i såfall til å koste litt, så jeg har det på hold. Først skal jeg strippe og lakke Silvia karosseriet jeg har. Ser for meg dette: Noen som har noen gode tips for maskering av sånne detaljer? (Skal seff ikke kjøre dekaler, lakker heller). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hks Silvian er SUPERB! Noe av det peneste av Silvia som eksisterer! Etter min mening da :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Ja, den så ganske så deilig ut :D Må bare få trylla sammen noen stickers med HKS, YOKOHAMA på osv. Problemet er bare å finne.. Tror jeg skal prøve å lage mønsteret på PC først, så maskere opp, og tegne på maskeringsteipen, og prøve å kutte ut mønsteret med skalpell. Skal nok få det til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Da skal jeg igang med det andre chassiet og understell. Skal lodde på tannhjulet på motor istedet for lime, samt bytte i en enda råere motor. Den jeg har nå er 22Turn, skal ned på 16Turn tror jeg. Spørsmålet er bare om speedcontrollen tåler det.. Da får jeg ihvertfall 2 feite biler ;) Det er også mulig jeg går for en komplett konvertering, med ny motor, sender, styring osv. Det kommer i såfall til å koste litt, så jeg har det på hold. Først skal jeg strippe og lakke Silvia karosseriet jeg har. Ser for meg dette: Noen som har noen gode tips for maskering av sånne detaljer? (Skal seff ikke kjøre dekaler, lakker heller). Min motor er 10-turn.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Alle sjappene jeg har vært innom maser om at speedcontrolleren kommer til å knele om jeg stapper på en feit 16turn/10turn motor. Stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Alle sjappene jeg har vært innom maser om at speedcontrolleren kommer til å knele om jeg stapper på en feit 16turn/10turn motor. Stemmer det? Stemmer nok det, med så lavt-turna motorer er det snakk om betydelige mengder med strøm som skal reguleres. Det krever en ganske kostbar fartsregulator. Personlig bruker jeg denne, DuraTrax IntelliSpeed 8T Racing Reverse ESC, som takler motorer ned i 8 turns. I tillegg har den revers og brems med ABS. Motoren er en Team Orion 10 turns sak: Funker veldig, veldig bra. Ulempen er prisen, selv hos Tower Hobbies, som er BILLIG, koster de to tilsammen ca 125USD som blir ca 970,- ink. mva. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg