X-Cell Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ja.. hva skal man så skrive her... er i skrivende stund på jakt etter gode demo dealer eller spons dealer til denne bilen.. har en på handa.. men får se hvem som vil mest.. ;) bilen er en Opel Combo... 2000mod.. senket og slikt og ser mildt sagt "spesiell" ut.. da det ikke er mange som har gjort dette med disse bilene.. :) et lite bilde av bilen. ;) planene er ikke veeldig store enda.. men noe blir det nå.. 2x12" satser jeg på.. skal bygge ny vegg mellom cupe og bagasje-rommet... har allerede revet ut hele veggen.. ;) sub kassen skal være en del av denne veggen.. gitter over der igjen.. ellers vil det bli slengt inn et nytt å bedre frontsett.. muligens jeg river av dørtrekka og bygger nye for å kunne slenge inn 2 sett.. dette vil tiden vise.. :) men ja.. dette er bare vage planer.. og vis ting går bra i morgen begynner jeg å bygge.. og da kommer det litt bilder og slikt.. ;) får håpe noen viser interesse for dette lille prosjektet mitt.. blir egentli mitt første "orntli" bilstereo prosjekt.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hvilken utstyr skal inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 fåreløbig er bare planene 2x12" monoblokk på disse.. eller en go 2kanaler og kjøre stereo bass.. og frontsett.. merke og slikt er fåreløbig ike bestemt da jeg leter litt etter spons/demo deal.. har en deal på gang.. men ja.. kommer kansje litt info i morgen.. Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 tja da blei litt stæsh kasta inn i biln i dag.. etter mye plaging og mye skruing og 2 kasser(ja gikk med 2 kasser) så har jeg i allefall lyd i bilen.. men ble det bra..? NEI.. :( så nå må jeg bruke natten på å tenke litt.. forsterkern jeg kjører med nå er Dynabel sin gode 2kanaler.. 2x250w 4ohm.. 850w brokoblet.. så den funker i massevis.. :) sub'ene er peerless resolution 12".. hørt dem i andre biler å dem spiller bra.. men i min ser det ut til at jeg må i tenkeboxen litt for å få lyde som jeg vil.. tror jeg må forske litt på kobling av elementene.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har du bare kasta kassene baki eller har du de spillende inn i kupè med tett vegg bakover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hvis kassa står rett bak sete ryggen din i en slik bil så spiller det dårlig. har selv en yaris verso varebil med stor stereo i, og subben må stå så langt tilbake som mulig for og få noe funk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 var med x-cell i dag. å fant ut at kassa han hadde fått var helt på tryne. så vi dro opp til meg å hentet en bandpass kasse med plexi å sånn. så slengte vi subbene i den. å nu ligner det noe. nuh trøkker det i masse vis Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 japp nu trøkke det i bøtte å spann.. ;) kassen jeg hadde var veldig tydelig IKKE laget til disse elementene.. men 2 kloke hoder funker.. å da prøvde vi en annen kasse.. ;) VIPS anlegg som fan.. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 kansje slenge ut litt bilder.. Anlegg: Første forsøk: denne kassen spilte RÆVA.. så da slo jeg å Augu oss sammen.. og slik ser det ut når vi mekker i bakgårn hannes. :) hannes eminente Mercedes står framfor Combo saken.. :) resultatet: funket myyyye bedre.. og godt å se en Rockford kasse bli brukt med elementer som faktisk funker.. dukenukem Takk til augu for god hjelp.. ;) nå må vi bare finjustere litt.. og kansje finne på noe mere sprøtt. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Her trodde jeg en stund at du skulle bygge en slags vegg, men neida :) Jeg ville tetta hele åpninga mellom kupe og lasterom og festet sub med kasse bak seg i den. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hehe.. blir nok ikke det i denne.. har en hund som skal trives bake ilamme sub'en også.. ;) så noe overkill blir det ikke. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 japp nu trøkke det i bøtte å spann.. ;) kassen jeg hadde var veldig tydelig IKKE laget til disse elementene.. men 2 kloke hoder funker.. å da prøvde vi en annen kasse.. ;) VIPS anlegg som fan.. :) Kem sine kloke hoda? Du å han Augu? bullshit Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Kem sine kloke hoda? Du å han Augu? bullshit ja du hadde nuh hvertfall ikke klart d. så sånn e nuh d! Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Kem sine kloke hoda? Du å han Augu? bullshit hehe.. hmm.. snodig da at du stadig har sport oss begge om hjelp utallige gang når det gjelde stereo da? hmm.. :fucku bullshit my :ass Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Heppz! Dette så jo litt kult ut da:) Bra du ble fornøyd til slutt da! Men hvordan er de Peerless elementene? Sitter å funderer litt på de eller Seas Lotus 12"? Er du fornøyd med dem? Hva forer du de med? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg