Gå til innhold

X-Cell: Crazy Combo prosjekt

Ranger emnet


X-Cell

Anbefalte innlegg

ja.. hva skal man så skrive her...

 

er i skrivende stund på jakt etter gode demo dealer eller spons dealer til denne bilen.. har en på handa.. men får se hvem som vil mest.. ;)

 

bilen er en Opel Combo... 2000mod.. senket og slikt og ser mildt sagt "spesiell" ut.. da det ikke er mange som har gjort dette med disse bilene.. :)

 

 

1081526-bilde4-dsc00012.jpg

 

et lite bilde av bilen. ;)

 

 

planene er ikke veeldig store enda.. men noe blir det nå..

 

2x12" satser jeg på.. skal bygge ny vegg mellom cupe og bagasje-rommet... har allerede revet ut hele veggen.. ;)

 

sub kassen skal være en del av denne veggen.. gitter over der igjen..

 

ellers vil det bli slengt inn et nytt å bedre frontsett.. muligens jeg river av dørtrekka og bygger nye for å kunne slenge inn 2 sett.. dette vil tiden vise.. :)

 

men ja.. dette er bare vage planer.. og vis ting går bra i morgen begynner jeg å bygge.. og da kommer det litt bilder og slikt.. ;)

 

får håpe noen viser interesse for dette lille prosjektet mitt.. blir egentli mitt første "orntli" bilstereo prosjekt.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fåreløbig er bare planene 2x12" monoblokk på disse.. eller en go 2kanaler og kjøre stereo bass.. og frontsett..

 

merke og slikt er fåreløbig ike bestemt da jeg leter litt etter spons/demo deal..

 

har en deal på gang.. men ja.. kommer kansje litt info i morgen..

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja da blei litt stæsh kasta inn i biln i dag.. etter mye plaging og mye skruing og 2 kasser(ja gikk med 2 kasser) så har jeg i allefall lyd i bilen.. men ble det bra..? NEI.. :(

 

så nå må jeg bruke natten på å tenke litt.. forsterkern jeg kjører med nå er Dynabel sin gode 2kanaler.. 2x250w 4ohm.. 850w brokoblet.. så den funker i massevis.. :) sub'ene er peerless resolution 12".. hørt dem i andre biler å dem spiller bra.. men i min ser det ut til at jeg må i tenkeboxen litt for å få lyde som jeg vil.. tror jeg må forske litt på kobling av elementene.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var med x-cell i dag. å fant ut at kassa han hadde fått var helt på tryne.

så vi dro opp til meg å hentet en bandpass kasse med plexi å sånn. så slengte vi subbene i den. å nu ligner det noe. nuh trøkker det i masse vis

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje slenge ut litt bilder..

 

Anlegg:

19072006055.jpg

 

Første forsøk:

19072006057.jpg

 

denne kassen spilte RÆVA..

 

så da slo jeg å Augu oss sammen.. og slik ser det ut når vi mekker i bakgårn hannes. :) hannes eminente Mercedes står framfor Combo saken.. :)

20072006059.jpg

 

resultatet:

20072006060.jpg

 

funket myyyye bedre.. og godt å se en Rockford kasse bli brukt med elementer som faktisk funker.. dukenukem

 

Takk til augu for god hjelp.. ;) nå må vi bare finjustere litt.. og kansje finne på noe mere sprøtt. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kem sine kloke hoda? Du å han Augu? bullshit

 

ja du hadde nuh hvertfall ikke klart d. så sånn e nuh d!

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår