DynaCore Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Da ble det sånn i dag at jeg kjøpte meg en 82mod Toyota Hilux. Kjøpte den for 20.000 ferdig registrert på skilter. Bilen er grei i seg selv, men jeg har jo som alltid 10000 planer.. Har ikke fått bilen enda, men her er noen bilder: Litt info om bilen: *Skjermbredere *Baklukke erstattet med netting. *Planet er kortet, og har plastikk-innlegg i sider og bunn! *Cobra bøttestoler *Aluminiumsplater i dørene *Ettermontert servo! *4WD og lavserie, utkobling til RWD. *Sperre på bakaksel *Stålfanger *beskyttelse over baklysene *Heving og dekk er godkjennt og innskrevet i vognkortet Bilen er hevet 4" og går på 33" dekk, og det er plass til MYE større dekk! Den gikk visst med 38" dekk for en stund tilbake, ifølge selger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Tombra sin gamle ja :D Gratulerer, du har et bra utgangspunkt der.Spesielt med tanke på at heving og dekk er i vognkortet. 38" dekk er det ingen vits i å ha, til det er 18R motoren for sløv Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Det blir så jeg har de dekkene og felgene som står på nå. Eneste jeg skal gjøre med de er å lakke opp felgene, da de har litt rustflekker på seg. Begynner å få en del planer for bilen allerede. Gleder meg til å få den hjem=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Da har jeg akkurat ordna forsikring på den, så nå er det bare å få den vist på Biltilsynet. Det blir gjort i formiddag, så har forhåpentligvis skilter på den i dag!=) Tenkte også å kjøpe disse lyktene fra ibanez...Greit med litt lys når det blir mørtk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 se der ja, derfor du skal selge go civicen.. jaja, så ut som en heftig bil det der, har serriøst vurdert slik flere ganger selv. Og uten at jeg har så mye peiling på hva de bilene ligger på prismessig, så høres det ut som du fikk MYE bil for pengene.. hvilken motor er det i den? suge diesel? flytte over turboen? :D lykke til med salget av civicen da... Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 er en 2,0 bensin motor..Blir nok ikke turbo på denne nei:) Blir heller et motorbytte før det:) Tror jeg skal beholde Civicen. Iallfall til neste vår. Setter den varmt og godt i garasjen i vinter nå, og bruker Hiluxen i snøen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterlux Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Fornuftig bil:) Kommer det no mere updates på denne eller? Siter http://www.rdlx3m.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Fornuftig bil:) Kommer det no mere updates på denne eller? Selvføgelig:) Får bilen i morgen. Den gikk gjennom EU kun med et par 1`er feil. Var noe med lysene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterlux Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ok, du har ennå ikke fått den nei:) Hør deg med BGNOR/ 4x4butikken i oslo. de skaffer deg hva du enn måtte trenge til bilen av skikkelig utstyr.:) Få på no anstendige hjul. minste dim 10"x15" felger. Og det at selger SIER at bilen har kjørt med 38" er bare pisspreik. det har såfall gått på musehåret til gatebruk! Det skal nokk kappes LITT mere enn som så i de skjerma for å klare å utnytte bilen. 35" vil jeg tippe er det største du kan bruke ved max flex i skauen uten at det subber no sted. Siter http://www.rdlx3m.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg vet. Tenkte å bruke hjula som er på den, men du mener de ikke er noe særlige til gatebruk?Denne vil jo bli brukt mest om vinteren da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Er ikke noe problem å bruke de hjula på veien. Jeg kjører med sånne i 30" på Suzukien og det går fint det. Eneste er at de sitter dårlig på våt vei, men nå er den der litt tyngre enn Suzukien da så den slipper vel ikke bak hele tiden. Ellers er de greie på snø, men dårlig på is... ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Okay.. Nå skal ikke jeg så mye ute å kjøre på is at det gjør nå:) Skal forresten bytte girkasse på den, da den er litt sliten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Blir ikke skilter før onsdag, tidligst... Biltilsynet er så jævli treg i ræva enkelte ganger.. Ikke kunne vi få noe midlertidlig heller. Blir kanskje så jeg sleper den hjem i dag da, eller så blir det prøveskilter i morgen tidlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 eller civicen din kan "taue" den... :D *hihihi* det vi gjorde med dodgen vår... min lille corolla "tauet" den hjem.. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 eller civicen din kan "taue" den... :D *hihihi*det vi gjorde med dodgen vår... min lille corolla "tauet" den hjem.. hehe ja, med 1,5l motor så går det fint..eeeeller ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg