Gå til innhold

Taviren's Mitsubishi Pajero GEN1 2.5td Lang utgave

Ranger emnet


Taviren

Anbefalte innlegg

Stod i en åker atme hovedveien langt utti faen. Forrige eiern hadde brukt den som traktor for å pløye åkern.

 

1e136b5d.jpg

 

Strøken inni. Smårust på bilen som lett tas. Ingenting rust under. Bilen har gått 220000km. Noe som er svært lite for en PAJERO. 2.5 Turbodiesel med 7 seter.

 

Planene er enkle. Dette skal være et lavbudsjetts bruksbil prosjekt.

 

Da snakker vi om å fjerne fartstriper.

Lakke hele bilen matt svart.

Få på skjermbreddere.

Større og mer knaster i hjula.

Gangstercap.

Kufangern.

Sote vinduer og baklykter.

3x1000m i front.

4x1000m på tak.

2x1000m på tak bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir halvblank svart.. Ikke benga her. Sprøyte eller boks. Får se hva jeg gidder. Er jo en lang bil, mye å lakke. Det er dyrt å heve den. Kan jo alltids bare sveise staga høyere og skifte dempera, men mye arbeid. Det er ikke i planene enda i allefall. De 1000m bak er ryggelys ja :P Fet som faen.

 

Liker de felga jeg fikk med. De er med en heeelt anna innpress. Hjule stikker greit ut fra hjulbuen. 15cm kant i felga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er fra hjørnet av bilen:

 

 

Og et bilde som viser hvor stort det er. Har ikke små hender!

 

kantfelg.jpg

 

Gleder meg til å begynne med den.

 

15cm kant er vel litt å ta i?

 

Mye måtte du gi for en slik en om jeg kan spørre?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har kjøpt turbotrykksmåler, men ikke gidda å montere enda. har funni 31/10.5 15" dekk og felger. Så nå mangler bare lakkeringen. Kanskje til uka. Sprøyter på bengalakk. Vet ikke enda om den skal bli mørkegrønn med svart stripe rundt eller bare helt svart. Hva trur dere?

 

Har faen så lyst å heve den litt også! Hadde vært dødskult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår