Gå til innhold

Til deg med harry Opel Vectra med aluspoiler og regnr BC864XX - LES DETTE!

Ranger emnet


Överladdaren

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Støtter forslaget til mange her. Dra ut og snakk til han. La han får høre det. Og vær gjerne saklig.

 

Hvis ikke dette funker blir sikker politiet bare glad for å ha en god grunn til å "ta" en råner.hehe

 

Er ikke stort som er mer irriterende enn bråk som ødelegger for søvnen. Lykke til med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Gliser like mye hver gang folk her inne på forumet er så store og sier at det "kun er en real omgang juling som funker", eller "ta med deg 4 kompiser og møt opp på døra hans med balltre". Er så harry og latterlig at man vanskelig skulle tro at de aktuelle personene i det hele tatt klarer å logge seg inn på forumet helt på egen hånd. Det med høy musikk er, som noen her sier, bare å bruke litt av fornuften som alle har i seg :):

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne meldingen går ut til eieren av en bil jeg dessverre spotter altfor ofte. Du er eier av en blå/lilla Vectra med regnr BC864XX med neonlys i hattehylla og ellers mye stæsj fra foliatec-katalogen. Jeg legger ikke merke til deg fordi du har en fin bil, den ser nemlig forjævlig ut, men fordi du kjører forbi leiligheten min i Ullevålsveien nesten hver natt med fjortis-musikk på full guffe, parkerer på Esso og lar steroen stå på og du synes tydeligvis det er tøft å spinne med den sure forhjulstrekkeren din.

 

Så til poenget. Jeg vil sove, ikke holdes våken av din dårlige musikksmak, din spinning og rusing! Gi faen!

 

 

 

HAHAHAHA,flytt på landet eller slutt å klag!... :ass:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Viper_TsX !

 

Rånere må til for å ha aktiviteter i bygdenorge :)

 

Nå har det seg sånn at han bor i Oslo da...

Og uansett om du støtter rånere eller ikke. Han har ingen rett til å stå og spinne/spille høy musikk i boligområder mens folk prøver å sove.

 

Överladdaren: Enten går du ut til han og forklarer hvor skapet står, eller så ringer du Politiet og gir dem reg nr osv. Da roer han seg sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå bort og snakk med han og si du digger bilen hans og vil se under panseret så tar du sikringen til anlegget hans :D

 

eller så bare snakker du til og sier hvis du hører musikken engang til så ringer du purken

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personling synes jeg det er litt teit og disse f.eks. bilen hans på internett, folk kan bli såret av det, uansett om du holdes våken av musikken eller ikke.

 

Men som mange sier; er ikke verre enn og gå ut og siifra til han :): Vanskelig og rette på en feil man ikke vet eksisterer.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SpeedIsEverything: nå skal ikke jeg forsvare noen som helst her, men har du f.eks. aldri sitti et rom og gått ut og det har gått opp for deg hvor høyt det egentlig er? :):

 

Men hvis han er en heftig jallaråner uten omtanke for omgivelse trenger han en smekk på pungen

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår