Gå til innhold

Volvoturbo240 - Volvo 242 Turbo, Racestuk, Bredding, 18x12" rota, 16v

Ranger emnet


Volvoturbo240

Anbefalte innlegg

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja glødende stål erre tempraturer på:D blir å bruke 940 rør uansett til å begynne med. vil egentlig ikke tro at den flower noe dårligere.

940 røret henger med bra d, men d flower nåkk ikke like bra som d rustfrirøret.

ville egentli ha sattset på 940 røret jeg viss jeg var deg, holder bedre å sprekker ikke så lett.

D rustfrirøret bør/må sveises og forstekes eller så sprekker d lett! har hadd mye problemer med d selv, men etter at jeg sveiset over alle skjøtene og forsteket collektoren så holder d bra.

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

940 røret henger med bra d, men d flower nåkk ikke like bra som d rustfrirøret.

ville egentli ha sattset på 940 røret jeg viss jeg var deg, holder bedre å sprekker ikke så lett.

D rustfrirøret bør/må sveises og forstekes eller så sprekker d lett! har hadd mye problemer med d selv, men etter at jeg sveiset over alle skjøtene og forsteket collektoren så holder d bra.

hva er rustfrirøret? det ssautochrome? det er jo bare show :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snadder med 242 prosjekt:volvsmile

bare og legge ut masse bilder det:)

 

hehe.. jepp.. følger med din tråd jeg å!

 

edit:

 

Bilde fra volvoklubben trøndelag`s treff på leangen i sommer (i trondheim):

IMG_315720Small.jpg

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

940 røret henger med bra d, men d flower nåkk ikke like bra som d rustfrirøret.

ville egentli ha sattset på 940 røret jeg viss jeg var deg, holder bedre å sprekker ikke så lett.

D rustfrirøret bør/må sveises og forstekes eller så sprekker d lett! har hadd mye problemer med d selv, men etter at jeg sveiset over alle skjøtene og forsteket collektoren så holder d bra.

 

940 røret bremsa jo over 460 hk i Henrik-H's 242, tror det skulle flowe nok mao.

Tror også egentlig at Volvo's konstruksjoner av grenrør er mer gjennomført/testa enn billigsøppel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår