tjekk Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 ah godt å sitte i golfen igjen litt :) fikk jeg testa om jeg klarer å trykke inn clutchen med det samme også! å d gikk :) da blir det golf til arbeid i morra! men til bake til giveren: min hadde 0 mm gjenger som vistes! så kansje er ikke din skrudd i! det er en giver med blå plast på! 19mm fastnøkkel eller noe lignende for å skru den til! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Grattis Laars med uber rå kjerre! :D Må få truffet deg i Asker og få hilst på deg og kjerra, evt en kjøretur? ;) Haha! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Lagde en liten photostory, håper ingen har noe imot det :) 17 Januar, @ Vaerste, Polardego 11 March, @ Vaerste, Dinglevims 18 Juni, @ Sør-Odal, Laksen 22 July, @ Brandbu, Danna 28 August, @ Asker, Laaars Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hvis du vil lage me musikk : http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 sjekka du givern? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Sweet Photostory Eirik ;) Sjekka givern i stad... doh. Skrudde den inn da, men tror ikke det hadde noe å si. Fant fort ut at feilen var i ledningen til giveren. Skulle dra av kabelskoen, så dro jeg ut hele ledningen. Så fikk jeg klemt den i skoen igjen og alt fungerer fint som før :D :D Så takk for tipset! Tenkte aldri på den giveren der oppe... Dusy: Selvfølgelig. Kan ordne det vettu! :) Skal få lagd meg en egen tråd om bilen snart... istedenfor å hijacke Danna sin. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 tror det er varmt til ledningen der for min også var sprø som knekkebrød så nå når du siker det har jeg bytta min jeg også! hehe glemte jeg :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 pen bil laaars.. sett den på hydron om det er der du jobber? vært innom med en svart bmw.. få hjula helt ut i skjermkanten nå så ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Ble litt nervøs for at du skulle plutselig ha fått store problemer med den etter overtagelse jeg nå..Aldri hatt noen problemer den vesle stunda jeg hadde den, så ville jo vært kjipt om det skulle dukke opp noe nå :( Lykke til videre med einser'n :) Vi ær gla i'n ælle somma! :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 pen bil laaars.. sett den på hydron om det er der du jobber? vært innom med en svart bmw.. få hjula helt ut i skjermkanten nå så ;) Stemmer, jobber der vettu. Får si hei neste gang da ;) Synes muligens du var utafor Hydro i dag hvis jeg ikke tar feil Ble litt nervøs for at du skulle plutselig ha fått store problemer med den etter overtagelse jeg nå..Aldri hatt noen problemer den vesle stunda jeg hadde den, så ville jo vært kjipt om det skulle dukke opp noe nå :(Lykke til videre med einser'n :) Vi ær gla i'n ælle somma! :D Neida neida, ikke noe å være nervøs for. Ikke noe alvorlig gærent med den ;) Litt småplukk er det alltid, den er tross alt 23 år gammel :) Takk ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Stemmer, jobber der vettu. Får si hei neste gang da ;) Synes muligens du var utafor Hydro i dag hvis jeg ikke tar feil var der på onsdag. ikke idag.. blir nok noen dager til uka.. har en jobb like der oppe.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hva skjedde med interiøret du fikk med Danna? Montert? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det fulgte med bilen, og kommer til å bli montert av ny eier som har litt bedre tid til å kose med bilen enn det jeg hadde :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg