Gå til innhold

Da ble det einser på meg også! (Golf 1)

Ranger emnet


Danna

Anbefalte innlegg

I går hentet jeg da min første einser! :win

Hatt lyst på en veldig lenge, og da denne kom for salg var jeg ikke sen..

"Perfekt" utgangspunkt da denne har det rette interiøret, rette fargen, og ålreit understell som gjør at den kan bli LAV..

 

Litt info:

 

- 83 modell, 1.5 automat, Cruise-edition ;)

- Eu godkjent i mars

- Supersport Gewinde

- Små chromefangere

- 77 GLS brunt interiør med Porsche klokker i dashen

- Takgrind med litt morsomme saker på.

- Polerte Pirelli P-sluts

- Chrome-dørhåndtak

Fulgte med en del andre ting som jeg ikke har rukket å se på enda..

 

Planene er vel å pusse opp igjen bilen når vinteren kommer.

Så hvis folk har noen tips, og bilder til inspirasjon, så er det bare å poste! (obs! beige content ONLY)

 

13072006_001.jpg

 

31smallcutRD.jpg

 

53smallcut.jpg

 

62smallcut.jpg

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :)

 

Er en del karosseriarbeid som gjenstår..Så blir vel å plukke den helt fra hverandre i vinter, og lakkere opp igjen alt i beige, samt litt cleaning av gamle fanger-hull, og bakvisker og åpner på bakluka etc..

Så blir det nok chrome-viskere ja.. :) Skrik ut hvis noen har..

 

Tror også jeg fikk med chrome-lister, hvis jeg ikke tar helt feil ? Evt. ikke, så må jeg få tak i det :) Koselig bil iallefall! :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også kanskje få tak i noen einser speil..ikke de ford speila ;) hvis jeg ikke tar feil

 

Hehe, ja, må få tak i det også :) Mye rart man kan finne til einsere..ohh, I'm in heaven :D

Angrer på at jeg ikke kjøpte einser den gangen jeg kjøpte 16vT Golfen min..bare vært tull med den..begynner å funke nå men..Gud så mye penger jeg kunne spart :D

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ble en smule misunnelig merker jeg. Utrolig rå bil! Riktig farge, riktig fangere og til og med det riktig tilbehøret på takstativet. Sånt liker jeg:) Eneste er vel at det mangler små baklykter siden det er en 83 modell.

 

Chromma vindusviskere hadde nok frisket opp litt. Og hva med å fjerne den høyre sprederen og kun ha spreder på venstresiden? Det ser faktisk bra ut. Riktignok etter min mening. Også kanskje en liten panser-bh:)

 

Skal du beholde P-slotsa, eller kommer det noen andre felger med kant?

 

Sleng gjerne ut flere bilder av bilen og helst noen av interiør også.

 

Lånte et par bilder fra inspirasjonstråden til Polo Classic (sikkert sett alle før, men skader ikke å se igjen:))

 

wsee2003-049.jpg

 

wsee2004-032.jpg

 

wsee2005-0654.jpg

 

Samt to stk ifra http://vagner.jeje.je

 

DSC03594.jpg

 

Ikke beige, men en ganske bra fasit å gå etter spør du meg:

 

106_0678.sized.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs* *tørke tårer*

 

Først må jeg bare si at jeg er glad at det er en "entusiast" som har kjøpt den. Hadde vært enda værre hvis en idiot av en new wave bølla hadde kjøpt den og klæssa på 22" bling bling, rsfront og lakkert den spygrønn!

 

Tror Dan og jeg deler samme retningslinjer når det gjelder en real oldschool kjerre.

 

Og ja det stemmer. Kromspeila er en ford kopi som er modifisert til å passe Loppa.

 

Lykke til Danna. Følger hvert eneste skritt du tar! :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke beige, men en ganske bra fasit å gå etter spør du meg:

 

106_0678.sized.jpg

 

Ligna fælt på en jeg har sett mye til :D

 

Grattis med einser Danna, i ifra om du trenger noe hjelp etterhvert da... Dette er jo en bil jeg faktisk kan litt om nå, i motsetning til det derre toergreiene du har styra med så lenge nå :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår