Gå til innhold

Da ble det einser på meg også! (Golf 1)

Ranger emnet


Danna

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ligna fælt på en jeg har sett mye til :D

Den Golf'en er nesten så perfekt den får vært i mine øyne:)

 

Også noen bilder av Golf'en på standard stedet å ta bilder på Hadeland ser jeg:op

 

Ser utrolig bra ut bilen din, og satser på at det blir bedre etterhvert;) Takstativ og kofferter er et must på einsere.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkoj: Kan nok tenkes at jeg trenger litt assistanse ja :D

Det første som kommer til å skje er at jeg skal sette på gewinde bak, da Laksen kun har rukket å sette på foran. Samtidig kommer jeg til å bytte til Gti bakstilling og forstilling, så bilen blir rett igjen :) Deretter kommer jeg til å bytte til det brune 77 GLS interiøret jeg har liggende :D

Deretter så må jeg ha noen nye dekk på Pirelliene. Litt grommere dim, og kanskje space ut felgene litt, for deretter å skru gewinde så langt i bunn som det går :D

 

Bilen har jo sin sjarm med litt rust og småbulker her og der..

Men blir vel antageligvis til at jeg pusser opp igjen til vinteren..Tiden vil vise :)

Men, må vel prøve å få tak i flere sære deler :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeah, gangstercaps og blanke lyktespoilere, slik boblene har :thumb

 

Blanke lyktespoilere skulle jeg visst få med..Mulig de ligger blant alle delene jeg fikk med..hehe..

 

Et par bilder jeg tok sammen med drturbo/Tommy i ettermiddag :

 

Div.jpg

 

Div-1.jpg

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jenta mi er blitt modell :D

 

De blanke lyktespoilerne finner du neppe. Et resultat av at Håkon sliter med lokal tåke oppi hodet sitt :D

 

Skrik ut hvis det er noe.

 

edit: Forresten; blir det sorte blinkers eller ei? Bare lurer. Jeg hadde gått for de svarte med tanke på at de oransje skjærer med tåkelysa og sorte blinkers sklir mer inn i fangeren med tanke på de sorte listene.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jenta mi er blitt modell :D

 

De blanke lyktespoilerne finner du neppe. Et resultat av at Håkon sliter med lokal tåke oppi hodet sitt :D

 

Skrik ut hvis det er noe.

 

edit: Forresten; blir det sorte blinkers eller ei? Bare lurer. Jeg hadde gått for de svarte med tanke på at de oransje skjærer med tåkelysa og sorte blinkers sklir mer inn i fangeren med tanke på de sorte listene.

 

Da finner jeg de nok ikke, men da er jeg på utkikk etter sånne iallefall :) Må finnes en del kult på ebay vil jeg tro..

 

Kommer nok til å bytte, men kommer nok ikke til å kjøre denne på ca en mnd nå..

Men kommer nok til å bytte til Gti bakstilling og forstilling, og Gti motor og ledningsnett når jeg bytter interiøret og dashbordet samtidig.. :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. en av bærebruene foran stammer ifra en gti mener jeg,. med hull klart til stag;)

 

Aha..Uansett, bytter over alt fra Gti delebilen jeg antageligvis får tak i snart.. :hello:

Har LITT lyst på luft til vinteren.. ;)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye gti bærebruer koster deg litt over 500 daler på krogslund for båda två.

(ellers så har jeg to til salgs som du kan få for hva dem koster der oppe tror jeg).

 

Bakakselen er den samme, du trenger bare å skaffe deg et stabstag, og festebraketter, Foringer regne rjeg uansett med at du bytter. Trenger bare å borre to hull, så er du der.

 

EDIT, ahh.. du har delebil ja...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da finner jeg de nok ikke, men da er jeg på utkikk etter sånne iallefall :) Må finnes en del kult på ebay vil jeg tro..

 

Kommer nok til å bytte, men kommer nok ikke til å kjøre denne på ca en mnd nå..

Men kommer nok til å bytte til Gti bakstilling og forstilling, og Gti motor og ledningsnett når jeg bytter interiøret og dashbordet samtidig.. :)

 

volkswarenhaus har både krom øyelokk og golf mk1 krom speil. Bare å bestille :)

 

Og btw; helt enig med folket som stemmer for gangstercap! GRØNN! :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår