Polardego Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Grattis så mye, greit å vite at den gamle Golfen som jeg hadde først, og deretter Dinglevims og Laksen arvet har havnet i gode hender... :win Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Litt bilder Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ligna fælt på en jeg har sett mye til :D Den Golf'en er nesten så perfekt den får vært i mine øyne:) Også noen bilder av Golf'en på standard stedet å ta bilder på Hadeland ser jeg:op Ser utrolig bra ut bilen din, og satser på at det blir bedre etterhvert;) Takstativ og kofferter er et must på einsere. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ekkoj: Kan nok tenkes at jeg trenger litt assistanse ja :D Det første som kommer til å skje er at jeg skal sette på gewinde bak, da Laksen kun har rukket å sette på foran. Samtidig kommer jeg til å bytte til Gti bakstilling og forstilling, så bilen blir rett igjen :) Deretter kommer jeg til å bytte til det brune 77 GLS interiøret jeg har liggende :D Deretter så må jeg ha noen nye dekk på Pirelliene. Litt grommere dim, og kanskje space ut felgene litt, for deretter å skru gewinde så langt i bunn som det går :D Bilen har jo sin sjarm med litt rust og småbulker her og der.. Men blir vel antageligvis til at jeg pusser opp igjen til vinteren..Tiden vil vise :) Men, må vel prøve å få tak i flere sære deler :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 yeah, gangstercaps og blanke lyktespoilere, slik boblene har :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 yeah, gangstercaps og blanke lyktespoilere, slik boblene har :thumb Blanke lyktespoilere skulle jeg visst få med..Mulig de ligger blant alle delene jeg fikk med..hehe.. Et par bilder jeg tok sammen med drturbo/Tommy i ettermiddag : Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Oi! Jenta mi er blitt modell :D De blanke lyktespoilerne finner du neppe. Et resultat av at Håkon sliter med lokal tåke oppi hodet sitt :D Skrik ut hvis det er noe. edit: Forresten; blir det sorte blinkers eller ei? Bare lurer. Jeg hadde gått for de svarte med tanke på at de oransje skjærer med tåkelysa og sorte blinkers sklir mer inn i fangeren med tanke på de sorte listene. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Ohhh,,, Meget nice bil du har fått deg ;) Den er jo rå nå, ikke gjør noe med den :P Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Oi! Jenta mi er blitt modell :D De blanke lyktespoilerne finner du neppe. Et resultat av at Håkon sliter med lokal tåke oppi hodet sitt :D Skrik ut hvis det er noe. edit: Forresten; blir det sorte blinkers eller ei? Bare lurer. Jeg hadde gått for de svarte med tanke på at de oransje skjærer med tåkelysa og sorte blinkers sklir mer inn i fangeren med tanke på de sorte listene. Da finner jeg de nok ikke, men da er jeg på utkikk etter sånne iallefall :) Må finnes en del kult på ebay vil jeg tro.. Kommer nok til å bytte, men kommer nok ikke til å kjøre denne på ca en mnd nå.. Men kommer nok til å bytte til Gti bakstilling og forstilling, og Gti motor og ledningsnett når jeg bytter interiøret og dashbordet samtidig.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 hmm.. en av bærebruene foran stammer ifra en gti mener jeg,. med hull klart til stag;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 hmm.. en av bærebruene foran stammer ifra en gti mener jeg,. med hull klart til stag;) Aha..Uansett, bytter over alt fra Gti delebilen jeg antageligvis får tak i snart.. :hello: Har LITT lyst på luft til vinteren.. ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Nye gti bærebruer koster deg litt over 500 daler på krogslund for båda två. (ellers så har jeg to til salgs som du kan få for hva dem koster der oppe tror jeg). Bakakselen er den samme, du trenger bare å skaffe deg et stabstag, og festebraketter, Foringer regne rjeg uansett med at du bytter. Trenger bare å borre to hull, så er du der. EDIT, ahh.. du har delebil ja... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Har delebil/er ja :) Så bytter overalt som er Gti tenker jeg.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Da finner jeg de nok ikke, men da er jeg på utkikk etter sånne iallefall :) Må finnes en del kult på ebay vil jeg tro.. Kommer nok til å bytte, men kommer nok ikke til å kjøre denne på ca en mnd nå.. Men kommer nok til å bytte til Gti bakstilling og forstilling, og Gti motor og ledningsnett når jeg bytter interiøret og dashbordet samtidig.. :) volkswarenhaus har både krom øyelokk og golf mk1 krom speil. Bare å bestille :) Og btw; helt enig med folket som stemmer for gangstercap! GRØNN! :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 skrik ut vis du trenger noen gti deler da:) har jo komplett motor å nett å alt sånn så:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg