Dre90 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg har vært og sett :)... veldig bra!!:doh Siter Mercedes-Benz 190E 2.0 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hvor er bladet mitt?! =P ser nyeste nummer er kommet i butikkhyllene, men har ikke fått den enda. Likte ikke spørreundersøkelsen på sidene deres...hvorfor? jeg tror jeg svarte "veldig bra" på nesten alle spørsmålene. Dere må få flere grader bra =P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hvor er bladet mitt?! =Pser nyeste nummer er kommet i butikkhyllene, men har ikke fått den enda. Likte ikke spørreundersøkelsen på sidene deres...hvorfor? jeg tror jeg svarte "veldig bra" på nesten alle spørsmålene. Dere må få flere grader bra =P Utsendelse til abonnenter har dessverre blitt noe forsinket denne måneden, men det burde være rett rundt hjørnet. Beklager, vi skal skjerpe oss! :sleeping Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvis noen har andre tips eller ønsker til hva vi må få inn på sidene er det bare å rope ut :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bilder fra byen dere har vært i hadde vært bra.. Skal ut og kjøpe siste utgave av bladet om en stund "når det slutter å regne" er det noe fra bodø besøket der.!! Vet dere tok mange bilder. :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bilder fra byen dere har vært i hadde vært bra.. Skal ut og kjøpe siste utgave av bladet om en stund "når det slutter å regne" er det noe fra bodø besøket der.!! Vet dere tok mange bilder. :D Bodø er ikke før i neste utgave, dessverre. Dette nummeret var på vei i trykken allerede da vi var i Bodø. Denne måneden er det fra Tromsø og Gatebilfestivalen i Surnadal! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Yey! Jeg er i MaxPower! :D Både jeg, dama og bilen, faktisk. Er det mulig å scanne og legge et utklipp fra siden på bilforumet, eller blir MaxPower sinte da? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bodø er ikke før i neste utgave, dessverre. Dette nummeret var på vei i trykken allerede da vi var i Bodø. Denne måneden er det fra Tromsø og Gatebilfestivalen i Surnadal! Oki vet det nå for jeg har kjøpt bladet :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Yey! Jeg er i MaxPower! :D Både jeg, dama og bilen, faktisk. Er det mulig å scanne og legge et utklipp fra siden på bilforumet, eller blir MaxPower sinte da? Ikke altfor høyoppløselig så er det vel OK, det :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 bra side, masse fint lesestoff, og BILDER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg