Gå til innhold

Nye Max Power-nettsider

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er bra artikler fra treffene i bladet, det skal sies. Nå trenger bare nettsidene å få et "arkiv", med flere bilder som dere lovet! Er sikkert gøy for de som deltar å få se sin mer moderate bil på maxpower.no istedet for bare værstingene som man ser overalt uansett.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bra artikler fra treffene i bladet, det skal sies. Nå trenger bare nettsidene å få et "arkiv", med flere bilder som dere lovet! Er sikkert gøy for de som deltar å få se sin mer moderate bil på maxpower.no istedet for bare værstingene som man ser overalt uansett.

vil jeg ha din mening spør jeg etter den.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha! =P

 

Men er enig med thklinge. Liker ikke værstingbilene så godt.

La heller "folket" få sine biler frem i bladet

 

thklinge, Hvor bor du?

Går en helt lik opel her i "byen"

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilsport! ingen over, ingen ved siden.. men en haug lenger ned

 

 

klar nr 2 blir jo da max power.. etterfulgt av redline etc...

 

gatebilmag er en klar sisteplass.. fjåseblad

 

jeg synes Bilsport har tapt seg de siste åra.. var mye bedre blad før..

 

men tilbake til topic..

har vært eneste Max Power blad,å slutter ikke å kjøpe de nei:)

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette skulle jeg også nevne, greit det er morro med "espenis" og slike vitser, men ikke la det bli for mye.

En annen ting: det virker som flere av intevjuene deres kun er oversatt fra det engelske magasinet, altså at det er noen andre en dere som faktisk har intevjuet. stemmer mine mistanker?

 

I de tilfellene hvor vi bruker saker fra andre MP-utgaver er de som regel oversatt, ja. Alt annet ville jo vært sløsing med tid og penger vi heller bruker på å dekke norske biler eller reise rundt i Norge ;)

 

Det er riktignok fortsatt Max Power-folk som har intervjuet bileier, enten det er folk fra Max UK, Danmark, Frankrike, Hellas, Sør-Afrika osv osv...

 

Hva med en seksjon med bilder og litt info fra treffene dere arrangerer rundt om i landet?

Det kommer! Absolutt alt vi tar av bilder på treff vil legges ut på nettsidene. Dessverre er han som styrer med nettsidene på ferie denne uka, men jeg regner med at han begynner jobben med å legge det ut tidlig i neste uke. Det er MANGE bilder, alt fra i fjor skal også ut der...

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår