Gå til innhold

tragisk holdning

Ranger emnet


rioi

Anbefalte innlegg

Var en som provoserte meg noe vilt også for en uke eller noe siden. Jeg lå bak han og han bremset ned til 30km/t eller noe, i en 50 sone. Han satt og så i speilet så jeg visste han fucket seg. Jeg kunne ikke kjøre forbi heller, for uoversiktlig og treig bil. Jeg blir selvfølgelig stresset og forbanna, så plutselig bråbremser han så jeg må stå på bremsene. Hadde jeg kræsjet i han der hadde helvetet vært løs. Vet jeg hadde hatt ansvaret, men den type provokasjon tar jeg ikke lett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke lest hele denne tråden. Men har lest en del på bf.no.

 

For det første kjører han en a6 1.8t som er en tung bil med liten motor, kan hende den er chippet eller no dritt men dog den går dårlig i forhold til en M5 som han liksom skulle ha kjørt fra. Det første som slo meg var at DET ikke ville funke.

For det andre så strider han imot alt det JEG hvertfall har lært om trafikksikkerthet. Altså å skape flyt og ikke være til hindring for andre. Om det så kommer en ny bil 10 m lengre fram som han i "M5'n" må hanskes med, så ja ok. Det er hans problem.

Senest i dag på vei til rudskogen, lå jeg jevnt over i 110-120 på motorveien, men stadig folk som kom fortere, så da bare legger jeg med inn, så tar det ca 10 sekunder så er han forbi meg og det er ute av verden.

 

Og det som er litt rart. Er at han her, etter hva jeg har hørt, er i sent 20åra. Altså han har noen år på veien. Og at han DA ikke klarer å kjøre litt ordentlig...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en drittsekk, enkelt og greit. Han syns det er gøy å provosere andre så kraftig at de setter folk og fe i fare. Også blir de tatt. Håper noen lærer han en lekse snart.

 

Jada...sant nok. Må slutte å lese nå, blir bare mer og mer provosert!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, samme her. Jo lenger ut man kommer i tråden (på bf.no) jo mer ror han seg vekk. Latterlig.

 

Ja han gjør det vettu. Mer og mer liksom" ikke ta alt så bokstavelig" osv osv...ender med at han motsier seg selv...skjønner ikke det der ass.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIMELIG barnslig holdning her fra bilforumets brukere syns jeg.. Ska vedde for at 95% her ALDRI hadde gjort det di sier her..

Er jo så dumt, er flau på bilforumets vegne..

 

Ska innrømme jeg hadde blitt rimelig forbanna selv, hadde nok fulgt etter og snakka med typen, men balltre og greier blir bare for dumt..

La inn ett innlegg der..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi jo huske at gjennomsnittsbrukeren til bf.no forumet er 14-åringer som spiller krigsspillet sitt der de løper rundt, skriker lol, pwnz og 1337, og klikker mentalt om de blir drept.

I virkeligheten har de nok 2 softgun under senga som de tror vil beskytte dem mot alt.

 

Utrolig morsomt hvordan karen beskriver at han "fyret opp turboene"... Som om turboene er Nos ellerno...

 

Greit at det er litt drøyt å "gi'n et balltre i trynet", men når han med vilje provoserer noen til å bli tatt av onkel politi, så sier det mye om personen at han ikke er helt voksen. Minner meg litt om han ene gutten på barneskolen ingen likte fordi han brukte hele dagen på å plage alle andre.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi jo huske at gjennomsnittsbrukeren til bf.no forumet er 14-åringer som spiller krigsspillet sitt der de løper rundt, skriker lol, pwnz og 1337, og klikker mentalt om de blir drept.

 

Mens gjennomsnittsbrukeren på Bilforumet.net tydeligvis er en baseballspiller eller et ungt boksetalent med kort lunte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hellvetes idiot.

Du gasser bare ikke på når noen prøver å komme forbi deg.

Ble ganske irritert av han karen der jeg, og jeg føler meg som et potensiellt offer for den fyren der.

 

Et lite spørsmål, Skurk. Dette er klippet fra denne tråden, mens i tråden "hva er det med folk og undervurdering av Volvo" (eller noe lignende), skriver du dagen etter :

 

Litt før 80-sonen begynte golfen å gi på, men jeg var obs på han i speilet, så med det samme han blinket seg ut, klinte jeg gassen så langt ned i gulvet som over hodet mulig, og parkerte svinet fullstendig.

 

Får du bestemt deg...? :rolleyes:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIMELIG barnslig holdning her fra bilforumets brukere syns jeg.. Ska vedde for at 95% her ALDRI hadde gjort det di sier her..

Er jo så dumt, er flau på bilforumets vegne..

 

Ska innrømme jeg hadde blitt rimelig forbanna selv, hadde nok fulgt etter og snakka med typen, men balltre og greier blir bare for dumt..

La inn ett innlegg der..

Tror det med balltre og sånt er mer for å vise hvor sterkt vi misliker handlingen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål, Skurk. Dette er klippet fra denne tråden, mens i tråden "hva er det med folk og undervurdering av Volvo" (eller noe lignende), skriver du dagen etter :

 

 

 

Får du bestemt deg...? :rolleyes:

Tror det kommer av "jeg er best, og jeg er kongen på veien"-syndromet =/

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIMELIG barnslig holdning her fra bilforumets brukere syns jeg.. Ska vedde for at 95% her ALDRI hadde gjort det di sier her..

Er jo så dumt, er flau på bilforumets vegne..

 

Ska innrømme jeg hadde blitt rimelig forbanna selv, hadde nok fulgt etter og snakka med typen, men balltre og greier blir bare for dumt..

La inn ett innlegg der..

 

Ja vet jeg var noget barnslig når jeg la inn et innlegg for en liten stund tilbake. Men ble bare så provosert at jeg måtte bare..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår