Grytten88 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Jupp, fikk samme svar fra vortex forumet så reger med du har rett :) Buret Buret er også lakket, men lakken sprakk på grunn av kulden. får ta det oppigjen senere. haster ikke. Pakke fra Tyskland :partyon: fått custum laga brakett til g60 bremsene mine framme foresten.. Noen som vet hvor jeg får tak i mono visker til golf 1\jetta 1? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Byggd om til skiverbak (38mm) Skiverbak: Skulle hatt no "slissa" skiver og greenstuff klosser, men får bli en annen gang. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Dette var ett veldig fett prosjekt. Ser ut som om du kan sakene dine. Dritøft med Jetta 1. Liker alt du har gjort og har planer om med den...utenom basskassa.... kan ikke ha sånn i disse bilene! :) Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Det med subben er ikke sikkert, bare noe jeg har tenkt på litt. Tror ikke jeg blir ferdig med bilen til sommern, som var planen. Men vi får se :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Forandring i planene, blir 16v! Fått kjøpt meg en g2 16v KR 87 mod. Motor,el.nett og mulighens girkasse skal brukes i jettan. Bilen måtte taues, men etter 5 min av brodern på verkstedet gikk den som en klokke! :tilber: Bilder av god bilen Må høgges innen 15 mars. bilen ellers var i bra stand. Noen som trenger deler er det bare å kontakte. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Jeg vil også ha sånn motor :yummy: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Har selv sikkla på disse motorene en stund :D tror det sparker unna på en bil på under 900 kg. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 kult prosjekt!! ser du tar den meget grunndig. bra! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Like greit å gjøre det sikkelig når man først skal gjøre en slik jobb :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Ser utrolig bra ut, tror jeg nesten må ha ett sånnt prosjekt jeg også *saumfare autodb* Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det bør du gjør, utrolig arti :) Eneste minuset er at det koster mye penger.. Gler meg til å kjøre på bane med bilen :D :D Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Har fått kjørt bilen, funker fint. Eneste problemet er at giroverføringa er ødelagt/montert feil, slik det er kun høyegir. Innom vaskehallen og vaska motor og div Vi fikk ut motoren i dag etter litt styr. Elefantjekken var ikke til stede, så fantasien måtte til Girkassa er har blitt bytta fra gammle eieren. Det jeg lure på er om det er en kasse fra 16v eller 8v. ifølge eieren er det 16v Her er følgende som sto på girkassa mi: 1 4T26095 Her er nr fra en jeg mener på er 16v kasse: 2Y06079X Håper på seriøse svar angående girkassa.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Kassa er en av de populære kassene med høy utveksling på 5. Den er levert på Golf 2 med 75HK- og 90HK-motorer. Disse er meget populære i Tyskland når folk bygger om til G60-motor. Det lange femtegearet er ikke direkte gunstig for den (relativt) momentsvake KR-/PL-motoren. Du har altså rett i antakelsen: Du har ikke fått med ei 16V-kasse. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Leste det på vacn også, planen var å bruke 16v kasse på jettan også. men tror ikke det blir noe til nå :( Føler meg litt snytt! men har en 8v kasse liggende å slenge som jeg kan bruke. Takk for bra svar ;) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Fått høgget 16v`n, Alt av deler har jeg og brodern skrudd ut. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg