klikake Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Er en stund siden jeg har sett bilen nå ja... Ikke sett den siste 1,5 - 2 ukene... Men jeg sier fra jeg viss jeg finner ut hva som feiler den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Så bilen senest i går og da mener jeg at den var borte den leppa på frontfangeren... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Rådet han til å ta bort den når snøen kommer... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 hehe,kanskje en fordel når vinteren kommer det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 hvor har du kjøpt stylinga?? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Votex og Hella på Møller Rieger og Momo hos MH Styling Bonrath hos Powerzone JE Design på deres stand på Wörthersee-treffet i Østerrike Solfilm på Sebra Bilglass Felga tok min kompis Trond på Pettersen Autoimport inn for meg fra et tysk felgvarehus. Dekk på Steffans webshop Fjærben fra Onkel Tom's Garage Dekor fra RickART Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Hvor mye var de rutene dine sotet? Og vet du hva en slik jobb ligger på for oss "vanlig" dødlige? Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Husker ikke prosentvis soting, men det var 3M's nest lyseste film på alle rutene unntatt bakruta, som var et hakk mørkere. Og jeg betalte vanlig dødelig pris, som var 4.000,- eller 4.500,- Veldig fornøyd med service og kvalitet! Senere bytta jeg frontrute pga steinsprut, og ga 500 ekstra for å få på en 20cm stripe med film øverst... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Noen som har sett bilen i det siste da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Kjøpte denne bilen i dag :well: Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Tøft! Lag en egen tråd mye nye bilder? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Da har du faktisk sjansen å kjøpe den: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1698254#post1698254 Selges grunnet ny jobb med annet bilmerke. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg