Gå til innhold

Råstylet Polo TDI 2001 selges

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

Originally posted by CrZy_T

 

Var listeprisen så lav? Jeg har ikke funnet noen diesel poloer så billig. Det billigste jeg fant av diesel var 165k, men det var sikkert 1,9 TDI'n

 

Der ser du, TDI trekker opp prisen!

 

Polo 6N2 finnes ikke som 1,9 TDI.

Finnes som 1,9 SDI uten turbo på 64 hk (gjesp)

 

1,9 TDI fantes bare i Polo stasjonsvogn og Caddy, som er basert på Seat Ibiza. Men de har ikke pumpedüse

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kid-A

 

Der ser du, TDI trekker opp prisen!

 

Polo 6N2 finnes ikke som 1,9 TDI.

Finnes som 1,9 SDI uten turbo på 64 hk (gjesp)

 

1,9 TDI fantes bare i Polo stasjonsvogn og Caddy, som er basert på Seat Ibiza. Men de har ikke pumpedüse

 

mye mulig, var ikke bilde på den annonsen jeg fant til 165k og jeg gadd ikke se nok på den til sjekke om det var stv eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

Bilen er senket 80mm og ser veldig lav ut....

Jeg bor i Bergen... er det i det hele tatt mulig og kjoere paa noe annet enn bra asfalt med den bilen da?

 

Tenker paa litt grusvei, bratte innkjoersler til gaarder, brosteinsgater med masse hull i..... osv osv...

 

80mm senking er ikke noe problem.... kjører selv 90mm framme på min polo 6N med 8x15... man må bare "planlegge" litt når man kjører ;)

 

Kid:Feit kjerre fortsatt.... *sikle*

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk dette er den kuleste bilen jeg har kjørt på autobahn!

Har ikke ledd så mye når kroppene våre dissa noe så inni H%¤#(%# over betongskjøtene....

9x16" med 215/35-16" og Koni gewinder i bånn og nærmere 200km/t var skikkelig kult!

Synd at du må selge bilen Kid, but the Kid will ride again!

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår