Gå til innhold

Råstylet Polo TDI 2001 selges

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er senket 80mm og ser veldig lav ut....

Jeg bor i Bergen... er det i det hele tatt mulig og kjoere paa noe annet enn bra asfalt med den bilen da?

 

Tenker paa litt grusvei, bratte innkjoersler til gaarder, brosteinsgater med masse hull i..... osv osv...

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

Bilen er senket 80mm og ser veldig lav ut....

Jeg bor i Bergen... er det i det hele tatt mulig og kjoere paa noe annet enn bra asfalt med den bilen da?

 

Tenker paa litt grusvei, bratte innkjoersler til gaarder, brosteinsgater med masse hull i..... osv osv...

 

Bare å skru opp senkesettet!

Blir det for god plass i skjermene etter heving er det bare å fylle opp med 215/40-16:cool:

 

Har kjørt en del med den i Bergen med 80mm senking(!)

Har også kjørt kysten fra Bergen til Kristiansund inkludert et utall ferger, kjørt Hol-Aurland, Hardangervidda, Trollstigen, Kiel-ferga osv...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten ha en garasje om man skal ha så nice bil...skam og sette den på gata helt alene på natta....må ha den inne på soverommet med et varmeteppeteppe rundt:)

 

 

 

Synes synd på deg som har lagt så mye i bilen..

surt og tape så mye på så kort tid...

syntes d var hardt med ca 20.000,- på 5 mnd med primeraen min..

 

Har du mekka alt selv eller gjort det på verksted?

Noe bilde av bilen under ombygging?

Har du verdivurdering av bilen? for listeprisen på 2001 TDI er vel ikke akkurat 170' kan være vanskelig og få banken med på det da... Om skandiabanken sier :dude: så kan det være aktuelt faktisk... man om de sier :nono: blir det :

Skandiabanken :aug:

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

Må nesten ha en garasje om man skal ha så nice bil...skam og sette den på gata helt alene på natta....må ha den inne på soverommet med et varmeteppeteppe rundt:)

 

Synes synd på deg som har lagt så mye i bilen..

surt og tape så mye på så kort tid...

syntes d var hardt med ca 20.000,- på 5 mnd med primeraen min..

 

Har du mekka alt selv eller gjort det på verksted?

Noe bilde av bilen under ombygging?

Har du verdivurdering av bilen? for listeprisen på 2001 TDI er vel ikke akkurat 170' kan være vanskelig og få banken med på det da... Om skandiabanken sier :dude: så kan det være aktuelt faktisk... man om de sier :nono: blir det :

Skandiabanken :aug:

 

Listepris er vel drøyt 140.000,-

Har sett standardbiler annonsert over 150.000,- TDI er jo et pluss, og sjeldent på Polo!

Har ikke verdivurdering. Ga 213.000,- for bilen etter pruting og har kostet på den drøyt 100.000,-

 

Dårlig med byggebilder.

Synes ikke byggebilder av f.eks tilpassing av styling blir særlig spennende.

 

Ombyggingene har jeg gjort sammen med kompiser som enten er erfarne bilbyggere eller proffer på det aktuelle fagområdet. Jeg har mest vært håndlanger mens de har skrudd.

 

Unntakene er lakk og solfilm, der jeg har levert bort bilen til firmaene.

 

Min erfaring er at biler med et såpass unikt utseende aldri blir klådd på på gata. Har parkert denne i Oslos verste bystrøk på natta uten at den har blitt rørt.

Sjelden biler som er så lette å kjenne igjen blir stjålet.

 

Lykke til med banken:)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Listepris er vel rundt drøyt 130.000,-

Har sett standardbiler annonsert over 150.000,- TDI er jo et pluss, og seldent på Polo!

 

Dårlig med byggebilder.

Synes ikke byggebilder av f.eks tilpassing av styling blir særlig spennende.

 

Ombyggingene har jeg gjort sammen med kompiser som enten er erfarne bilbyggere eller proffer på det aktuelle fagområdet. Jeg har mest vært håndlanger mens de har skrudd.

 

Unntakene er lakk og solfilm, der jeg har levert bort bilen til firmaene.

 

Min erfaring er at biler med et såpass unikt utseende aldri blir klådd på på gata. Har parkert denne i Oslos verste bystrøk på natta uten at den har blitt rørt.

Sjelden biler som er så lette å kjenne igjen blir stjålet.

 

Lykke til med banken:)

 

Var listeprisen så lav? Jeg har ikke funnet noen diesel poloer så billig. Det billigste jeg fant av diesel var 165k, men det var sikkert 1,9 TDI'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår