Gå til innhold

to stk nissan turbo

Ranger emnet


nissan frelst

Anbefalte innlegg

no de siste dagene har eg observert to stk nissan bluebird i bergens området, det e 3dørs det e snakk om, en svart å en sølv, har ikke sett denne type bil før å de hadde tydeligvis turbo begge to.

noen som vet noe om disse bilene!?! har sett mye rart fra nissan men disse virket helt spesielle siden de var 3 dørere:S

 

den svarte ble observert på lørdag ved åsane senter mens den sølv fargede ble observert i godt drag forbi meg på motorveien i går retning åsane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den så jeg i trysil i vinter mener jeg! hehe :P

tøffe biler :p

 

 

Kanskje ikke så rart, da jeg bor i trysil ;)

 

 

 

nissan frelst: Hmm.. tja.. 1,8 innsprut med 135HK orginalt ved 0,5bar's trykk... noe mer? skal svare så godt jeg kan hvis det er noe du lurer på. Er ikke intercooler på de, (men kunne gjerne hatt det ;)

- '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5

x '97 VW Caddy 1,9D

x '93 Subaru Legacy Turbo

x '95 Subaru Impreza GT

x '89 Nissan Laurel 2,8DLX

x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart, da jeg bor i trysil ;)

 

 

 

nissan frelst: Hmm.. tja.. 1,8 innsprut med 135HK orginalt ved 0,5bar's trykk... noe mer? skal svare så godt jeg kan hvis det er noe du lurer på. Er ikke intercooler på de, (men kunne gjerne hatt det ;)

så din i trysil på høsten/vinteren.. Og en rød Alfa romeo (gtv?) med turbo..plystret fra den ihvertfall..(spurv under panseret?):iconsm

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakken: Er du ha Gakken i fra vest by? hehe:P Kjører du en Nissan Bluebird Turbo? Er det 1.8l i dem forresten?

 

 

Det er helt riktig du. Hehe. I know you.. ;P

 

1,8i ja..

- '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5

x '97 VW Caddy 1,9D

x '93 Subaru Legacy Turbo

x '95 Subaru Impreza GT

x '89 Nissan Laurel 2,8DLX

x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår