johnivar88 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 etter å ha kappet av gammel og sveist på nye hjulbue. går det da ant å valse dem? eller er det noe jeg bør gjøre før jeg sveiser vis det er mulig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Er vel lettere å få det fint hvis du valser etter at de er sveist på. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ok.. men jeg vet jo ikke hvordan man valser.. det er jo forsåvidt greit nok. men det jeg blir litt skeptisk på er om det ikke strekker ut i sveisen og ikke der det skal strekkes/valses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Det kan bli problemer, ja. Som du sier vil det sveiste området antakelig oppføre seg annerledes enn resten av to årsaker: -Regner med det er sveist med litt overlapp. Dermed er det dobbelt så tykt metall som skal strekkes langs skjøten. -Sveisevarmen har gjort metallet langs skjøten ekstra hardt, sprøtt og dermed lite "strekk-bart". Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg