Gå til innhold

Selges: 4stk Borbet A 9x16 med dekk

Ranger emnet


Stunt

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rart ingen har kjøpt disse allerede synes nå jeg.. Råest!

Sorry OT, men MÅTTE få sagt det.

 

 

Ja det er merkelig. Jeg satte bilen til salgs med felgene i fjor. Da var folk i fyr og flamme for å kjøpe felgene. Det er ikke det at jeg vil selge felgene.. men skal på skole i noen år no da jeg er dritt lei biloppretter yrket.

Gasspedalen er den til høyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
har ikke bilen enda og da? pris med felger....:)

 

 

Hentes alt så går det for 10.000,- Står ganske fete dempere på den. Formel K Høydejusterbare. 2 år gamle. brukt 1 sommer. Masse stag og noe greier. Girkasse og motor er o god stand. Nye foringer, skiftet hele høyre kanal.

Bilen er kjørbar.. dvs. for å kjørers opp på henger eller flyttes i lokale.

 

Men om det er noen som vil kjøre med den på veien er jo det fullt mulig å ta på seg slalom briller og sitte på en ølkasse :respect

Gasspedalen er den til høyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentes alt så går det for 10.000,- Står ganske fete dempere på den. Formel K Høydejusterbare. 2 år gamle. brukt 1 sommer. Masse stag og noe greier. Girkasse og motor er o god stand. Nye foringer, skiftet hele høyre kanal.

Bilen er kjørbar.. dvs. for å kjørers opp på henger eller flyttes i lokale.

 

Men om det er noen som vil kjøre med den på veien er jo det fullt mulig å ta på seg slalom briller og sitte på en ølkasse :respect

 

så bilen er kjørbar hvis jeg tar med meg frontrute og et sete?:) er ganske int i hele sullamitten jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår