Grev1 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 til maks 1000,- Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Kn- Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 K&N eller APEX'i ser ut til å være å anbefale. EDITert FTW. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 For og gjøre slutt på all diskusjon rundt dette... :D http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ Blitz er ganake langt unna KN... Apexi er hakket vassere i denne testen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 For og gjøre slutt på all diskusjon rundt dette... :D http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ Blitz er ganake langt unna KN... Apexi er hakket vassere i denne testen. Fuck, jeg mente selvfølgelig APEX'i - det var nettopp denne testen jeg husket tilbake til. Skal endre den forrige posten min. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 prisen på KN filter kit er 1500 kr. Det er tatt gjennom norsk inportør (kollevold?) så til bilvarehuset anker på hamar. 14 dager leverings tid. MÅ rengjøres vær 15-20000km, vis ikke eter bilen din besin som et uvær... Har prøvd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 og hva med Greencotton??? Skal kjøpe den kjønner dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Noen forhandlere i norge som importerer apexi? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 korleis i h*lvete fekk dei 13 bhp ut av et kn filter?? eg ha kn å eg tvila på at eg fekk so mykje :rolleyes: må være en godt trimma bil der dei sammenlikna me orginalt filter? de va post nr 100 gitt :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 kommer jo F ann på hvilken motor det er, og hva man har av tidlilege oppgraderinger! Er ikke sånn forskjell! OBS OBS!!! har du vag, eller andre nyere biler ryker LMM(luftmassemåleren) ved bruk av rensevæske! Erfart det selv 2 ganger, og flere jeg kjenner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 så nå under. var en supra dem hadde testet på.. den har jo orig 280(330) så er litt mer sannsynlig da.. i en gammel sliten ford sierra f.eks gir det nok ikke mer en en hest eller 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 så nå under. var en supra dem hadde testet på.. den har jo orig 280(330) så er litt mer sannsynlig da.. i en gammel sliten ford sierra f.eks gir det nok ikke mer en en hest eller 2 eg veit jævla godt at de e minimal effektøkning på opne filter..! va berre litt dårli ironi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Er ikke alltid det funker på org. motor en gang (forgasser)... Måtte borre opp dysa for at bilen skulle ta full gass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Noen som vet om der er stor forskjell på åpne filter og filter som passer i filterboksen? Tenker da på filter av typen K&N, Green osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 De som passer i filterboksen trekker ikke varm luft fra motorrommet og vil gi litt mer hk. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg