pettergutt Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Mente 455 nm som pettergutt har skrevet.Tar noen bilder i helgen og legger dem ut. Kommer det noen bilder eller;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Lurer på hva som skal til for å senke den 177hk'ern ned i Hiace.. :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hørt att den ikke skal være noe problem å chippe! :) Bare å ta kontakt med dem som driver med det, blir nok 200HP lett! http://www.autonews24.de/artikel_421339_5.htm Jeg hadde tenkt meg om mere en to ganger før jeg chiptunet en diesel med partikkelfilter som ikke bruker additiver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hadde jeg hatt tysk litt mere på skolen, så hadde jeg nok tenkt meg om også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booyah Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Skjønner nada, jeg hadde spansk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Skjønner nada, jeg hadde spansk!! http://babelfish.altavista.com/ Maskinoversettelse gir en god pekepinn, filteret smelter på grunn av den økte eksostemperaturen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ja, bilder kommer:D Er ikke den som er kjappest her. Bilen skal inn for ditec behandling mandag 9okt og får den da igjen 10 okt. Da bør den være rimelig strøken og klar for bilder. tar bilder med en gang jeg får den igjen og legger ut. Du er ikke helt kjapp nei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Bare for å lure inn en post her, noen som har formening om hvordan 177hk'ern passer inn i HiAce? :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
typeo Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ingen som kikker her inne tror jeg, kanskje få som har avensis i det hele tatt. Jeg kjøpte hvertfall 177 hesteren og den er deilig å kjøre med:) Digg å kunne kjøre fort forbi og slippe å gire så mye selv om det kommer noen motbakker.Og den føles veldig dyr og fin å kjøre:) Anbefales Helt konge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hva ble det med bildene og hvordan gikk chiptrimmingen. Forresten festlig med den avgiftsreduksjonen på 32 lapper......hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Vi venter i spenning... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Vi venter i spenning... Føler vi kan komme til å vente en stund i det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daywalk3r Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Noen grunner til du gikk for avensisen tilslutt i forhold til volvoen? vet volvoen har hatt et par problemmer idet siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Fordi Toyota bare går å går :) Tror du gjorde det beste valget der.. Grattis! //Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Har selv en 1 uke gammel avensis, ikke X, men executive med D4D 2.0 diesel. Den monterte jeg KCR boks på umiddelbart etter jeg fikk bilen i hus. Dro mye bedre (selv om jeg ikke har teste det fult ut ennå siden jeg vil kjøre noen mil før jeg dra til for fullt...) I følge KCR skal programvaren i boksene osv være tilpasset slik at partikkelfilter o.l ikke skal påvirkes negativt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg