Jump to content
Bilforumet.no
pettergutt

Avensis 177hk

Rate this topic

Recommended Posts

Siden Toyota allerede har dratt ut mye hk fra motoren allerede, så er ikke chippingen så akktraktivt lengre. For den er på papiret "ferdig chippet" Ikke mye å hente, kun problemer!

Hvilken problemer. ??

;)

Og Pettergutt , tror vi har kjørt ved siden av hverandre en gang foran ekebergtunnellen i rushen for en stund tilbake, pleier å titte på veiene om det finnes flere D-cat der ute og hadde en sort ved siden av meg en gang :) .

Det er ikke umulig, men jeg er en sløv type som ikke får med meg stort når jeg sitter i kø.....hehe.

Ang. gps har jeg denne orginalt og sitter på toppen av konsollen, kan legge ut et bilde av denne også med tid og stunder

Jeg har by the way et planer om å chipe min D-cat, bilen er "helt ny", bare 1000km på telleren. Trenger minst 2000 til. Men chip er kjøpt inn, monterer selv. Samme er front fanger, sideskjørt og senkesett. Ang chip, så skulle jeg få 215hk, og 480nm. Bilder skal jeg nok også få lagt ut, må bare få litt styling først... det blir montert om 1,5 uke.

Jeg har by the way et planer om å chipe min D-cat, bilen er "helt ny", bare 1000km på telleren. Trenger minst 2000 til. Men chip er kjøpt inn, monterer selv. Samme er front fanger, sideskjørt og senkesett. Ang chip, så skulle jeg få 215hk, og 480nm. Bilder skal jeg nok også få lagt ut, må bare få litt styling først... det blir montert om 1,5 uke.

Gleder meg jeg også, ikke minst til hvordan chippingen går:)

Hvilken chip er det? Link?

Sidene deres er visst nede nå, kommer nye snart. De leverer med 2 års garanti på motor/drivverk/girkasse. I flg noen utenlandske sider, så går forbruket ned litt på bykjøring/langkjøring, pluss at det trøkker voldsomt fra 1600 o/min. For all del, bilen går bra nå, men blir morsomt å prøve..

De leverer med 2 års garanti på motor/drivverk/girkasse.

Hvordan i all verden kan de gi en sånn garanti? Skal man liksom komme til de og få ny motor hvis det skjærer seg da?

Det er vel heller en dust måte å markedsføre et produkt på

Flere som gir garanti, se f eks http://www.speedpartsnorway.no, velg Diesel tuning i fanen til venstre, og velg Toyota under modell. Der ligger bilen vi har. Der ligger også vilkårene for garanti. Det "eneste" du må gjøre er selvfølgelig å følge serviceheftet, og hvis noe skjer, skal et nøytralt verksted sjekke, f eks NAF hva feilen skyldes. Cartuning la også med egen TUV godkjenning, og info om garanti, garantien gies fra produsent, hvor forhandler står som lokal ansvarlig. Ulempen med det er hvis produsent nekter. Da er veien lang å gå hvis rettsak.

Dette er nok bare en måte å ta en kommersiell risiko på, sjansen for at noe skjer er er jo liten...

Dette blir den 4. diesel bilen jeg chipper, alle uten problemer hittil.