Gå til innhold

Avensis 177hk

Ranger emnet


pettergutt

Anbefalte innlegg

Driver å lurer på om jeg skal kjøpe denne 177 hesteren og har fått tilbud om komplett bil på veien med gps for 451.000,- med tre års service inkludert.

 

Men sikler også på en Volvo V70 til samme prisen, men som er tre år og gått 70000km.

 

Pluss/minus

 

Avensis= Ny bil med masse moment, men litt kjedelig bil

 

Volvo= Større mer "ekslusiv" bil med automat, Mindre hester og gått langt

 

 

Noen synspunkter noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

455nm dreiemoment mener du vel. Jeg er litt usikker på hva som skjer med den "clean"-greia hvis man tukler med innstillingene, og kan ting bli ødelagt? Litt kjipt med en bil til en halv mill. Har hørt noe om at Toyota kan levere en "orginal" chipping som ikke går ut over garantien, men vet ikke om det er å få til den motoren vi har.

 

Ogsså irriterer det meg litt at man ikke kunne få automatgir......sukk, kjedelig å stå å stange i kø i oslo, også den følsomme klutsjen da:(

 

Hvor mange ruller det på norske veier tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min 177hk slutten av mars.

Kjempefornøyd.

Har sjekket litt angænde chip.

Chip "boks" fra kcracing passer, gir 200hk og 400nm dreiemoment.

Har vært i kontakt med norsk speedometerservice som kan skaffe.

Har vært litt usikker selv i forhold til garantier.

Frister veldig men egentlig er jo bilen kjap nok.

Har kjørt nedover i europa i sommer "autobahn :)" med feriepakket bil og bilen var en drøm å kjøre på disse veiene.

Så du får mer hester men ikke en dritt mer moment?

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kikker her inne tror jeg, kanskje få som har avensis i det hele tatt.

 

Jeg kjøpte hvertfall 177 hesteren og den er deilig å kjøre med:) Digg å kunne kjøre fort forbi og slippe å gire så mye selv om det kommer noen motbakker.Og den føles veldig dyr og fin å kjøre:)

 

Anbefales

 

Gratulerer!

 

Du har nå 109 hestekrefter flere enn meg, ~300nm mere enn meg og ~700kg mere bil enn meg, likevel skal jeg lett klare å bruke mere drivstoff enn deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ut noen bilder av 177 hesterene deres da:) hehe! avensis.org lengter etter det:P

 

Her er noen bilder hvertfall. Jeg fikk polert litt idag siden været holdt seg såvidt.

Kunne kanskje tatt bildene på et litt fetere sted, men dette var alt jeg fikk tid til.

 

Og ja.......jeg angrer litt på at jeg ikke slang på noen 18-tommere i samme slengen:(

 

PICT01260.jpg

 

PICT01410copy.jpg

 

PICT01320.jpg

Plastikkmotor;)

PICT0146.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår