Gå til innhold

Tikking

Ranger emnet


hyundai

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hyundai starter tråden og kommer med et spørsmål, så poster golfnos et spørsmål og alle svarer på hans innlegg, ikke trådstarters...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundai starter tråden og kommer med et spørsmål, så poster golfnos et spørsmål og alle svarer på hans innlegg, ikke trådstarters...

 

blir beklageligvis slik,men vi er så få her på hyundai forumet at vi tar det bare der det er plass,og folk var inne sist ;)violin

 

Jaja.. kan vel se for meg noen verksted regninger fremover da..

 

Handla inn plugger,filter og olje for liten selv service på "tøsa" i dag :spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir beklageligvis slik,men vi er så få her på hyundai forumet at vi tar det bare der det er plass,og folk var inne sist ;)violin

 

Jaja.. kan vel se for meg noen verksted regninger fremover da..

 

Handla inn plugger,filter og olje for liten selv service på "tøsa" i dag :spin

 

Lenge siden du har skiftet olje på bilen?

det er 7500km interval på oljeskift. Pluggene byttes vanligvis på service, dvs 15000 km mellom hver gang. Hvis du blir plaget med at bilen nykker når det er fuktig i været er det fordi hettene som ligger over pluggene ikke er helt tette. Har det på min bil.

 

PS vi er da bare 4 stykker som er aktiv på hyundai Coupe forumet, derfor trenger vi egentlig bare en tråd :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du har skiftet olje på bilen?

det er 7500km interval på oljeskift. Pluggene byttes vanligvis på service, dvs 15000 km mellom hver gang. Hvis du blir plaget med at bilen nykker når det er fuktig i været er det fordi hettene som ligger over pluggene ikke er helt tette. Har det på min bil.

 

PS vi er da bare 4 stykker som er aktiv på hyundai Coupe forumet, derfor trenger vi egentlig bare en tråd :hello:

 

sykeste jeg har hørt.. allerede på 7500km ja..violin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo.. men kjører ca 20000 i året. ville blitt 2,7 gang pr. år det..

 

Hva mener du om vag sin "longlife" service da? Det syntes jeg er drøyt, for da er det 30000km mellom hvert oljebytt..

 

pleier selv å ligge mellom 10-15000 og har aldri set at oljen er "oppbrukt eller dårlig" enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei =) bytter olje\olje filter hver 5000 km jeg =) men kjører gammel porsche med masse hester da.. blir dyrt når olja koster 180 kr l men da varer motoren lenge =)

 

jodda,med en slik bil,eller en sprek/større motor ville jeg sef gjort dette oftere,men nå er olja skiftet,men føler enda det er litt tendens til tikking under oppstart..

 

Mulig det er olje filteret sin feil! kjøpte det på tappen her, og hørte noen rykter om at filteret ikke sperrer,slik at olja kan renne i retur og må pumpes opp i toppen igjen ved start. Orig blir innkjøpt mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår