Gjest brunerune Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Da ligger "bruks\vinter-bilen" for salgs.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14094934 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Da har denne tråden nådd over 50 000 hits! Dette er da ikke gæli! Har hatt ca 150-200 hits pr dag, noe som er overraskende :) Takk for at dere er inne å titter folkens, håper det står mye lærerikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Bare svada alt sammen... :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 jøss, om alle skulle tatt verdi på bil i betraktning med det de koster på samme bil så hadde jo alle kjørt rundt med dønn originale kjedelige biler. de fleste bygger vel bil etter egen tankegang og ikke for alle andre, om da andre liker det de ser og tar bilder av det får en vel bare ta som en bonus. meget pen bil dette brunerune. :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Haha :D der ble han eid av deg :P hehe.. det er creds at tyskerene står med mobilen å tar bilder av bilen ;) pfft... er ikke bil før det er kvinnfolk som tar bilder av den med mobilen hver gang du er ute å handler :p on topic: fin location for photoshooten, gamle fabrikker egner seg godt, å bakgrunnen gjør bildene en del penere og. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 tror vi skal slutte å diskutere og komme tilbake til tråden og emne den har ;) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Ja, for noen rampebasser. Like før jeg faller av stolen i sjokk når jeg ser slike påstander og vederstyggeligheter på bilforumet. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 tror vi skal slutte å diskutere og komme tilbake til tråden og emne den har ;) Har den det også? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Sånn...da var vi alle venner igjen :) Hva folk vil koste på bilen sin, er en privatsak. Alt annet kan taes på PM med hverandre. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Lurte på hvor du kjøpte rs4-gitteret ditt jeg? må jo sikkert være kjempebillig å kjøpe fra ebay i steden for i norge, er jo svindyrt her jo:) bra med uttak til spredere også for det har jeg jo:D lurte også på om du kunne vise meg hvordan du har festet fangeren din. jeg skal snart begynne med det, har kjøpt inn litt glassfiber og polyester så skal prøve å få festet det slik. eller har du en bedre løsning? litt dumt å gå inn på tråden din å skrive, men tror det blir lettere for deg å svare:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Gitterene fulgte med når han kjøpte fangeren, originale RS4 gitter :) Svarer jeg, for Rune ligger vel fyllesjuk og jævlig hjemme :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 veit noen om hvor man kan kjøpe det gitteret a? er vel svindyrt å kjøpe orginalt så:S Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Du får vel det kun fra Møller og Ebay da dette er orginale deler med delenr fra audi. Alex, correct! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg kjøpte mine Originale Rs4 gitter på Møller for 1600kr ca med vw-audi rabbat på 10% da fikk jeg alle 3 delene med. Så kjøpte jeg Micro DE grøftelys Hos Hellanor Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Montert tåkelys? (..ref. fjesboka) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg