al3x Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 hvordan var våler turen :)? Jeg tror nok ikke gutta er hjemme enda. Var noen av dem som skulle være med på utstillinga, så de har vel så vidt begynt på turen hjem. Søndag:08:00 - Porten åpnes 08:00 - Parkering til utstilling på anviste plasser 11:00 - Kurs: Avansert kjøreteknikk v/ Roger Sandberg 12:00 - Bedømming av bilene begynner 12:30 - Førermøte 13:00 - Banekjøring starter 14:00 - Bedømming av bilene avsluttes 14:45 - Premieutdeling 16:00 - Hjemreise 17:00 - Banekjøring avsluttes 18:00 - Området stenges Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 jaja da blir det vel ikke noen bilder i dag med mindre rune vant no :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 jaja da blir det vel ikke noen bilder i dag med mindre rune vant no :D Tja, jeg har alltids et par hundre bilder jeg kan slenge ut xP Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Tja, jeg har alltids et par hundre bilder jeg kan slenge ut xP Sleng ut! Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Fikk ikke snakket med ham, men jeg snappa et par av Runes A4 iallfall. Digg bil :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Se her ja, takk for bildene Eirik. Synd vi ikke fikk slått av en prat, jeg var travelt opptatt med å springe rundt å dømme i golf 4-5 klassen! Nå har jeg eeendelig kommet hjem fra 76 mils tur. Trøøøtt. Her har jeg et par bilder av min fra treffet også. som jeg knipsa med lite lommekamera..Kommer skikkelige snart, når han med speilreflekset har våkna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 PS: Her har jeg "reise-senk" på forhjula, er lavere til dagligdags. "Høhø" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 PS: Her har jeg "reise-senk" på forhjula, er lavere til dagligdags. "Høhø" Ja, for der var den jo høy.. *host* OT: Jeg så forresten en mørk A3 med samme felger som deg på majorstua i dag når jeg var på jobb. Ser mye bedre ut irl mot for på bilder de turbofelga æss. Vil tro bilen din er frekk med de felgene. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Jepp, de er konge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Jeg vil gå lavere gutter.. Så tenkte på å kappe litt mer i innerskjermene, spesielt bak. Kommer tilbake med bilder om det blir noe positivt resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Et par bilder til av kjerra\meg... Her ser dere forresten Alex til høyre som tar bilde av noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hvor ble du av på lørdagen? Du og Alex dro akkurat da jeg kom, og så dere aldri mer. Hadde lyst til å se skikkelig på den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hehe vi stakk å vaska den, så var vi tilbake på plassen halvtime etterpå. Parkerte borte med ESTUNING. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Stilige caps rune, kasta den "røde"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Haha, nei... Audi Racing kæppsn ligge i garasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg