aremme Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 noen som veit med sikker kas vakum slange som en skal ta fra til popoff? den som går på manifoil og under eller den som går til instumentet i bilen, motoren er en 230at. Takker for alle svar Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 på min er det samme vacuumslange til wg, dump og ttmeter, men jeg har glt-sprut, da.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 takker skal prøve meg frem:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Det er ikke så veldig mange plasser å hente vakuum fra, det er stort sett rett før gasspjeldet som blir brukt :) Du ser det selv, går sikkert 3-4 tynne svarte slanger der, gjerne noen med blå striper på. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 får den fan ikkje til å pope...noen som har kjøpt av autospar her tidligare? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 for mye shimsa, slik at den ikke klarer å åpne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 for mye shimsa, slik at den ikke klarer å åpne? formye skrud til så den ikkje klare å flytte på stempelet du meiner? er sån soft og hard på denne popen, men veit ikkje kor mye eg skal tørre å opne før fjøra inn i der spretter til h****** men men er vell bare å prøve:) :thanks For alle svar Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 vakum henter du mellom innsugsventiler og gasspjeldet. skal vere en del nipler der som du kan bruke. har du for få uttak bruker du T eller Y koblinger. hvor mye trykk kjører du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 kjører på 0,5 får det ikkje høgre, men men bruker et t kobling, oppe så tidleg locked? på en lørdags morning!!!!! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg får ikke min til å "poffe" med de uttaka oppå innsuget..så jeg bruker den på sida som bensintrykksregulatoren egentlig skulle hatt! prøv det hvis du ikke alt har gjort det Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg får ikke min til å "poffe" med de uttaka oppå innsuget..så jeg bruker den på sida som bensintrykksregulatoren egentlig skulle hatt! prøv det hvis du ikke alt har gjort det har prøvd på både den tappen som går til ttmeter og andre, noen som har noen bilder som eg kan sjå på? er en at motor altso forgasser Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Tips: Drit i hele ventilen og kjør med åpent filter, GROM LYD! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Tips: Drit i hele ventilen og kjør med åpent filter, GROM LYD! kjøpte meg slikt filter med iglebek motor, men får ikkje noe uvanlig lyd for det, har 2,5" fra turbo og bak til bakerste potte, men skal ha 3" med tiden, men blir ikkje før det som er der nå blir gåendt, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg