Vomaz Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 jeg kan bevegelse litt opp og ned men klarte ikke bevege frem og tilbake.. også ser jeg at dersom jeg kjører litt hardt så kommer det litt olje ut den org dump ventilen.. da er vell turboen gåen?? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 jeg kan bevegelse litt opp og ned men klarte ikke bevege frem og tilbake.. også ser jeg at dersom jeg kjører litt hardt så kommer det litt olje ut den org dump ventilen.. da er vell turboen gåen?? jeg har desverre ikke så mye info å komme med, unntatt det aremme påpeker: tett veivhusventilasjon eller for spinkel retur kan gi deg oljeproblemer. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 slik så motoren ut etter å ha kjørt i ca 15min sånn passe aktiv skal det ikke være en skru i hullet "rett" over wastegaten? litt dårlig bilde, men det ligger i sollyset... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 noen som vet av en turbo, da det er endel slarke i min.. ?? :iconsm Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tuning Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 skal vere litt slarke i dei, til en viss grad selvsagt.... i min 13c var tetningane gåen, så da kjøpte jeg likegodt en 16t når jeg først skulle bytte ut. ;) Siter 86- Volvo 240 GL (B230FT, chip, 16t) Prosjekt/bruksbil 88- Volvo 740 GL STV (D24) Bruksbil 86- Volvo 240 GLE (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 skal vere litt slarke i dei, til en viss grad selvsagt....i min 13c var tetningane gåen, så da kjøpte jeg likegodt en 16t når jeg først skulle bytte ut. ;) jeg skal bestille et overhallings kit så motoren blir overhallet før jeg monterer den i bilen.. så det blir nok en ny turbo også.. :thumb får se etterhvert hvilken det blir.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 som sagt flere ganger, rens opp\bytt veiv hus ventilasjon's filteret. tett filter er verken godt for simmeringer,pakninger eller turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 som sagt flere ganger, rens opp\bytt veiv hus ventilasjon's filteret. tett filter er verken godt for simmeringer,pakninger eller turbo. mhm.. men har tatt ut motoren pga skal gåes over evt overhalles.. såe skal nok bytte filter osv.. :iconsm Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.