Kong-Erik J Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Off. Slutt å mas a. Var drita på campen både fredag natt og lørdag natt jeg også. Men jeg var da oppe på morran og fikk med meg alt som skjedde på banen fordeom. Synes også det er synd folk drikker oppe ved utstillingen men alt i alt så jeg kansje 10-15 drita personer der oppe og det er IKKE ille utfra hvor mange som var der. Jeg var drita på kvelden og edru på dagen og klarer ikke se noe negativt i det. Og hvis vaktene viser bort de som er for fulle er jo det bare ennå mere positivt. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 heh.. faen til helg da! girkassemosing og fyll og spetakkel :P Ble bra det her! Men litt kaos med gatebilsystemet! Som alltidt... Kamera glemte jeg noe jeg aldri gjør! Så dere må legge inn bilder ;) Har ikke noen bilder av våres biler da? de 4 eclipsene som sto ilag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Skjønner meg faen ikke på alle dere som klager over ræva tilskuerplass... Jeg fikk alltid plass og så alt det jeg ville, enten det var i breisladden, på langstrekka, oppi depoet der eller hva... Dere må gidde å gå og stå folkens! Sto og gikk i 10 timer i strekk, og ble jo sliten såklart, så sliten at jeg ikke engang gadd å finne ut hvor partycampen var... Er partycampen der hvor man kjører inn fra riksveien (så mange campa der) eller hvor er den?????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline_r33 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 ingen som har bilda fra treffe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 haha sjekk han til høyre. Hva tenker han montro?? "visst jeg står litt sånn med telefonen så tror de damene sikkert at jeg ser på en melding.... Håper bildet blir bra" :D:D:D:D Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline_r33 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 oioioi et helt bilde fra helga sinnsykt ;) e d nånn som har 2??kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hehehe.. kjekking d der.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 gatebil=fyllebil!! blir bare værre og værre.. var greit før når 350hk var værst.og dødelige fikk kjøre! er bare en stor fesst der de store gutta viser seg fra mener jeg.. den festinga kunne de tatt i en annen annledning. gatebil skulle bare vært "rein"" bilkjøring mener jeg. men dette er jo min mening da! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline_r33 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 enig....skjønne ikke helt d der æ azz men sikkert shit tøft å bruk 1000 krona på inngang å d samme for å kom sæ dit...å itj huske nå fra treffe...klare faen mæ itj å ta bilda engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 er stygt redd for at du aldri vil komme unna det der.. samme om det er fyllefest, biltreff, bryllup.. you name it..er som regel bestandig noen som ikke vet hvor sin egen grense går, når det gjelder alkohol :) :) PÅ EM i Dragrace på Gardemoen så kommer du ikke inn på området med mindre du åpner sekken¨å vakta kan se at du ikke har med alkohol inn på området... Det er en måte å slippe fylla på....:thumb Men da blir det jo ingen fest... bare bil.... å det er jo synd for fortisene....:spider Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Om man hadde luka bort alle som kun er på Gatebil for å drikke, og sjangler seg oppover til banen på dagen, så hadde det vært MYE bedre plass til oss som er der for å se bil... nå er det altfor mange folk der. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 ingen som har bilda fra treffe da? Ligger masse bilder på mediaforumet.... :thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline_r33 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 e da bare rot inn på der finn jo bare et par persona som har lagt ut å mene d va over 30tusen der så må d da vell fler som har lagt ut??eller?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Smakebiter: 250 Fler bilder er å finne her. Og her en liten film betta på 13Mb Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline_r33 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 konge:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg