Leken90cab Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 rieger sin gto kit er vel smakelig i betrakning av alle variantene som finnes.. (meg og min mening) :P hehe__________________ MIN SIGNATUR helt enig!kiddie Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 ma Golf 1 gti 1,6L 8v (kit moulé orciari) petit re - Video Golf Story l'histoire de la vw Golf - Les kits carrosserie Golf 1 nja.. funker ikke i år 2008:D Var vel ikke det kuleste da det kom heller:) Designeren av orciari kittet burde blitt stilt for retten. Jeg synes ikke en 1'er burde ha mer enn GTI buer og leppe forran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaMMeR89 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Har noe styling liggende, Orci Ari. Det har noen skader på høyre framskjerm, men det er ikke mye som skal til for å lappe de sprekkene der. Har du kunnskapen og nøyaktigheten til å montere dette kittet, så er lappingen bare småtteri i forhold. Noen som er interesserte, så send meg en PM. Her er noen bilder: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Bilde 7 Bilde 8 Bilde 9 Bilde 10 Bilde 11 Bilde 12 Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Men ettersom sesongstarten er like om hjørnet er den jo stadig like aktuell:). I år tror jeg vi kommer til å se flere Einsere med 80-tallsplast enn på lenge... Jeg har vært lite aktiv på Einser-fronten i år. Hvordan ligger det an, er det mye plastikk ute og går? Det hadde jo nesten vært litt morro å se. Begynner å bli mye krom og greier ute å går. Veldig smakfult selvfølgelig, og jeg liker det godt. Men det hadde jo vært morro å sett noen skille seg ut med litt retro plastikk. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Jeg tok nok litt feil, eller så er folk rett og slett ikke ferdige med bilene sine. Det var lite plast å se på Rudskogen sist helg, bortsett fra ex-Cabrioen til golfrider. De andre tre med plast jeg veit om står trygt plassert innendørs og der blir de nok til neste år. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg