Gå til innhold

Hvite skiver hos AST Performance?

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

hehe, fælt å et strev det var med de skivene dine da kimo.

hvorfor ikke bare lage de selv??

du sparer tid, penger, og irritasjon! :)

finn deg noen med en passe "OK" fargeskriver.. og skriv ut på noe litt pent papir.. finn frem saks og et nytt knivblad.

husk å merk hvor speedo-nåla di står (vipp den over den tappen den hviler på, og se hvor den ender)..

samt husk å merk hvor tacho nåla står :-)

og voila..

hvite skiver!!

however you like them..;)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For optimalt resultat, kjøper du skiver. Ikke folie, ikke hem-mekk.

Det viste seg at det var umulig og få tak i slike saker ! ;) hehe neida, men det tar vist jææææævlig lang tid, væffal fra PW.

Uansett, så snakka jeg med PW i går, jeg får pengene tilbake. Ringte AST Performance i dag og bestilte "Folie" der, BIRBA folie. Han sa at disse var eksakt tilpasset mine gamle instrument skiver, så det var ikke vanskelig og få alt beint og pent. Var med folie til tank og temp måler. Dem skulle sørge for å få dem postlagt i dag, med brev oppkrav, så etter retten skulle jeg da få dem til helga, så da blir det stor mekking på lørdag. Først skal instrument folien legges, så skal nålene lakkes, så skal alt monteres igjen og det ny lakkede bryter panelet kommer plass;)

Når det er gjort, så setter jeg på momo rattet og pedalene, samt bøyer til alu mattene foran, og setter på alle belteputene. Gleder meg som en unge jeg ;)

Håper bare dette med folien går i boks, skal søke litt på nettet nå og se om jeg finner noe info om BIRBA, det skal visst være et kjent merke tror jeg.

Projekt rust, fortell meg eksakt hvordan jeg tar av nålene uten og ødelegge noe ! Ditt ansvar ;) De på AST sa jeg skulle bruke en gaffel og vippe dem av..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

By the way speedwell, på bildet ser det jo veldig bra ut det der!

Takk for tipset proto, men jeg har den mappa fra før. Hvis du ser litt nøye på speedometeret, så er de skikkelig unøyaktig, se på ytterkanten av merkene som går rundt..

ok, da så :)

trur faktisk det var Polizei som posta de bildene her engang. Men såg også her i Golf forumet at han kunne lage slike for folk. Om jeg nå ikke tar feil :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider