Morgis Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Prøver her da... Noen som selger rimelig 240 originalvinge og GT/Bertone frontspoiler ? haster grunnet lakkering. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 er det den orginale turbo vinga du snakker om?? Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 er det den orginale turbo vinga du snakker om?? er det forskjell? Denne jeg tenker på Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 jeg har en.. med biltema bremselys i midten.. vingen har sånne spacers nederst på festene, og 3 av festene er hele, ett er lagd selv.. Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 jeg har en.. med biltema bremselys i midten.. vingen har sånne spacers nederst på festene, og 3 av festene er hele, ett er lagd selv.. hvordan er bremselyset festet? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 jeg har sånn leppe som Henrik_H har på bilen sin liggende hvis det er av interesse Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hvordan er bremselyset festet? det er skrudd inn i undersiden, med 2 skruer... Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 jeg har sånn leppe som Henrik_H har på bilen sin liggende hvis det er av interesse bilde? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 det er skrudd inn i undersiden, med 2 skruer... bilde? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ser ut sånn som denna bare at den er ulakkert Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ser ut sånn som denna bare at den er ulakkert er vel så og si lik den jeg har. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 har den til salgs.. send pm om du vill ha:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 an e akkoratt lik den svarte på bildet til 264, bare min er rød Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 er vel så og si lik den jeg har. da burde du jo hleder bruke den, ser mye penere ut en gt greia Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 an e akkoratt lik den svarte på bildet til 264, bare min er rød fargen er irrelevant.. skal lakkeres gull uansett. :) hva pris tenkte du deg? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg